Nincs bennük sok szénhidrát, de nagyon megnehezítik a fogyást: vízvisszatartást okozó ételek
Nagyon megterhelik a szervezetet, és lelassítják az anyagcserét.

nagykep?cikkid=164078&kep=konzervek1-lead
Ez is érdekelhet

Tavaszi nagytakarítás kényelmesen (x)

Könyvajánló – Mazel Tov: Emberek, ételek, élmények (x)

Ünnepeld te is a víz világnapját Budapest legjobb fürdőjében! (x)

Budapest egyedülálló szabadtéri családi játszóparkja újra megnyitja kapuit! (x)

beauty and style

Magyar szandálért rajong a divatvilág: a párnás lábbelire mindenki felfigyel »

A kockásnál is nagyobb figyelmet kapnak a 90-es évek ruhamintái: visszatér a batikolt divat »

A 43 éves színésznő nem öregszik: Milla Jovovich olyan szép, mint 20 éve »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Nemcsak az számít, hány kalóriát viszel be a fogyókúra során, de az is nagyon fontos, hogy milyen minőségben. Egyes ételek ugyanis hiába tartalmaznak viszonylag kevés vagy normális mennyiségű kalóriát, mégsem jelentenek jó választást a fogyni vágyók számára. 

Vannak ételek, melyek laktatóak ugyan, de lassítják az anyagcserét, vagy éppen vízvisszatartást okoznak, így gátolják a fogyást.

Vízvisszatartást okozó ételek

Ez utóbbiak közé főleg olyan táplálékok tartoznak, melyeket kész vagy félkész állapotban vásárolhatsz meg a boltban. Az ilyen ételek ugyanis nagyon sok sót tartalmaznak. Noha viszonylag szerény mennyiségű sóra szüksége van a szervezetednek, az agyonsózott ételekkel könnyű átesni a ló túloldalára, és elérni azt a mennyiséget, minek közvetlen következményeként több kiló felesleges vizet köt meg a szervezet, általában hastájékon.

Mutatjuk, miben találsz meglepően sok sót, illetve olyan anyagokat, melyek terhelik az anyagcserét. Kerüld őket a diéta ideje alatt, és ha lehet, máskor is!

Ezt is szeretjük