Ha ennyi vizet iszol, lemossa rólad a kilókat! Te eleget iszol a fogyáshoz?
Minimum erre a mennyiségre szükséged van a diéta alatt.

Ez is érdekelhet

Azért dolgozom, hogy a Tiliána legyen a vendégek kedvenc szállodája (x)

10 ok, hogy miért Máltán tanulj angolul (x)

Jázmin felépülése az agysérüléséből (x)

Az orvos nem hitt a szemének (x)

beauty and style

3 frizura, ami 5 perc alatt elkészül: laza és nőies fazonokat is mutatunk »

15 perc intenzív edzés, amihez csak egy szék kell: lefaragja a kilókat és formálja a testet »

Farmerdivat 2020-ban: a lezser, múltidéző fazonok népszerűbbek, mint valaha »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Az összes fogyókúrás módszer közül talán a vízbevitel emelése az egyik legegyszerűbb. A kalóriamentes ital nemcsak az anyagcserét pörgeti fel, de az emésztőrendszert is megtisztítja, így sokkal könnyebben kapcsol zsírégető üzemmódba a tested. Nézd meg, mennyit kell ehhez inni!

Noha korábban napi nyolc pohár, azaz nagyjából két és fél liter volt az ajánlott mindenki számára, ez ebben a formában mégsem állja meg egészen a helyét. Ha komoly eredményeket szeretnél elérni a fogyókúrával, akkor a vízfogyasztásra nem árt ennél jobban odafigyelned!

Fogyás vízivással

Nem kell feltétlenül számolgatnod a kalóriákat ahhoz, hogy fogyni kezdj. Ha minden étkezés előtt megiszol legalább három deciliter vizet, szinte biztosan csökkeni fog a táplálékbeviteled, ugyanis a gyomrodba érkező étel megdagad a folyadéktól, és laktatóbbá válik. Ilyen módon természetes úton érheted el, hogy kevesebbet egyél.

Miért segít a víz fogyni?

A víz két úton is segíti a fogyást. Részben a fent említett módon, a kalóriabevitel csökkentésével, részben az anyagcsere felpörgetésével, aminek köszönhetően könnyebben elégnek a kalóriák. Ha egy ültő helyedben megiszol két pohár vizet, azzal akár 30%-kal is gyorsíthatod az anyagcserédet a következő 30-40 percben, derül ki egy tanulmányból. Ha ezt rendszeresen csinálod, akár havi fél kilóval is gyorsabban égetheted a plusz súlyt.

Mennyit kell inni a fogyáshoz?

A minden étkezés előtt fogyasztott víz például jó kezdés, ám ennél többre is szükséged lesz. Javasolt, hogy a testsúlyodnak megfelelően, minden 20 kilóra jusson a nap folyamán nyolc deci víz, így egy 70 kilós nőnek például 2,8 liter víz elfogyasztása ajánlott.

A vízbevitelbe nem szokás beleszámolni a zöldségek és gyümölcsök víztartalmát, sem pedig a kávét, ám a zöld teát és a fogyókúrás vizeket igen. Ezek sokat segíthetnek a fogyásban, hiszen vitaminokkal, antioxidánsokkal töltenek fel, ráadásul kellemes ízüknek köszönhetően csábítóbbá teszik a vízfogyasztást, így akár a fenti receptek közül válogatva érdemes őket rendszeresen elkészíteni.

Ezt is szeretjük