Így szabadulj meg 10 kiló feleslegtől egy hónap alatt, jojó nélkül
Biztos eredmény a Vita-diétával
Támadj dupla fronton a zsír ellen, fontos tápanyagokkal!

Nyereményjáték

Nyerj szerelemsegítő nyakláncot Valentin-napra! Bevonzza életedbe az igaz szerelmet (x)

Nyerj páros belépőt Vekerdy Tamás januári előadására a Femina Klubon! (x)

Nyerd meg a Világörökségek Magyarországon című könyvet, és merülj el hazánk csodás világában! (x)

összesen 3 db játék
Ez is érdekelhet

Hódunyhával betakart mesebeli tájak, ahol mégis szikrázó a napsütés: mesefalucskákat is rejt (x)

A NASA űrhajósai és világsztárok is alávetették magukat ennek a műtétnek - Magyar találmány (x)

Szív- és érrendszeri betegségeket okozhat, mégis kevesen ismerik ezt a szövődményt - Lehet tenni ellene (x)

Évente 34 ezer kisbaba hal meg ettől a betegségtől - 18 országot érint (x)

Gondtalan és felszabadult nyugdíjas éveket szeretnél? Mutatjuk, mi kell hozzá (x)

beauty and style

A legtöbben ezt a 3 dolgot változtatnánk meg az arcunkon: a fotós rájött, miben egyezik az idealizált önképünk »

10 perces alvássegítő jóga, ami izomláz ellen is jó: fel sem kell kelned a földről »

Próbáld ki a legolcsóbb fiatalító szert: ezért fontos a rendszeres vízivás »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Az egészséges szervezet képes önmaga hasznosítani a tápanyagokat és elégetni a zsírt, így az nem rakódik le párnácskák formájában, vagyis nem keletkezik túlsúly.

Ehhez a természetes folyamathoz azonban elengedhetetlenek bizonyos vitaminok és ásványi anyagok, melyek a legtöbb diétás étrendből sajnos hiányoznak, így ezekkel a menükkel csak tovább nehezíted a helyzetedet.

Karcsúsító utánpótlás

A Vita-diéta lényege, hogy bár könnyű, szénhidrát- és zsírszegény összetevőkből áll, egyszersmind biztosítja az anyagcsere-folyamatok megfelelő működéséhez szükséges vitaminokat, ásványi anyagokat és nyomelemeket.

A Vita-diéta így két fronton indít támadást a zsírpárnák ellen: egyrészt az alacsonyabb kalóriabevitelnek köszönhetően arra ösztönzi a tested, hogy az elraktározott energiaforrások után nyúljon, másrészt a szükséges tápanyagok utánpótlásával megkönnyíti számára ezt a folyamatot, így a fogyás gyorsabb és egyszerűbb lesz.

A Vita-diéta alatt kerüld el az egyszerű szénhidrátok és telített zsírok fogyasztását, de korlátozott mértékben juttass a szervezetedbe összetett szénhidrátokat és jó zsírokat, ezek ugyanis szükségesek a vitalitáshoz és bizonyos vitaminok felszívódásához.

Elsősorban hüvelyesekből, tejtermékekből és teljes kiőrlésű pékáruból fedezd ezeket a tápanyagokat, ha pedig erőtlennek érzed magad, egyél friss gyümölcsöt.

Az ebben található fruktóz ugyanis - más szénhidrátokhoz hasonlóan - feltölt energiával és jókedvűvé tesz, ám sokkal lassabban szívódik fel, így nem okoz inzulintúltengést.

A friss zöldségek rostjai megkönnyítik az emésztést és kimossák a salakanyagokat, míg a tejtermékekben található fehérje nélkülözhetetlen az anyagcseréhez. Az ásványi anyagokban gazdag olajos magvak és az antioxidánsokban bővelkedő bogyós gyümölcsök sem hiányozhatnak a Vita-diéta menüjéből, hiszen magnézium, C-vitamin és cink nélkül sem indul be a zsírégetés.

Mintaétrend

1. nap

Reggeli: egy bögre gyümölcssaláta, egy kis poharas joghurt, egy marék mandula, egy bögre zöld tea.
Tízórai: egy zellerszár.
Ebéd: 15 dkg grillezett csirkemell, egy bögre citromos zöldsaláta.
Uzsonna: egy kivi.
Vacsora: egy bögre hagymás babsaláta.

Fontos!
Az adagok kiméréséhez használj 2 dl-es bögrét. A diétát várandós és szoptatós kismamák, tinédzserek, valamint daganatos és emésztőszervi megbetegedésben szenvedők nem alkalmazhatják. Mielőtt elkezdenéd a diétát, kérd ki háziorvosod véleményét.

2. nap

Reggeli: két főtt tojás, két paradicsom, egy szelet teljes kiőrlésű kenyér.
Tízórai: egy alma.
Ebéd: 15 dkg grillezett hal, egy bögre párolt spenót.
Uzsonna: egy kis poharas joghurt.
Vacsora: egy bögre cikóriasaláta.

3. nap

Reggeli: egy bögre zabkása, egy marék bogyós gyümölcs, egy csipet fahéj.
Tízórai: egy marék dió.
Ebéd: egy főtt tojás, egy bögre lencsefőzelék.
Uzsonna: egy őszibarack.
Vacsora: egy bögre görögdinnye-saláta feta sajttal.

4. nap

Reggeli: egy szelet teljes kiőrlésű kenyér vékonyan megvajazva, egy szelet pulykamellsonka, egy paprika, egy bögre zöld tea.
Tízórai: egy mangó.
Ebéd: 15 dkg grillezett csirkemell egy bögre wokban párolt zöldséggel.
Uzsonna: egy marék bébirépa.
Vacsora: turmix egy pohár tejből és egy bögre bogyós gyümölcsből.

5. nap

Reggeli: egy teljes kiőrlésű áfonyás muffin, egy pohár tej.
Tízórai: egy kis poharas gyümölcsjoghurt.
Ebéd: 15 dkg tofu, egy bögre zöldbabfőzelék.
Uzsonna: fél grépfruit.
Vacsora: egy bögre alma-répa-zeller saláta.

OLVASD EL EZT IS!

duci poharral
  • mintaétrend a tartós fogyásért
  • végleges fogyás

Így add le a teljes túlsúlyod az eltelítő diétával!

tej ital
  • szénhidrát
  • fehérje

Milliók fogytak le vele!

Blog.hu ajánló