A legjobb kence vaj és majonéz helyett: 10 isteni, fogyókúrás variáció hummuszra
Selymesen krémesek, fűszerezettek, finomak, és a vonalaidra is vigyáznak.

spenotos humusz
Ez is érdekelhet
beauty and style
Top olvasott cikkek

A hummusz, a Közel-Kelet legnépszerűbb mártogatósa már régen meghódította a világot, hiszen rendkívül sokoldalúan felhasználható, ráadásul rengeteg jótékony hatással bír, és a fogyókúrába is beilleszthető.

Fő alapanyaga, a csicseriborsó teljes értékű fehérjében és rostban gazdag, ezáltal egyszerre biztosít hosszú időre jóllakottságot, illetve hozzájárul a megfelelő emésztéshez. Fogyasztó hatását egy nem reprezentatív, több kutatás eredményét összegző értekezésben az Obesity szaklap is megemlíti: a kísérlet résztvevői átlagosan 31%-kal jóllakottabbnak érezték magukat a hüvelyestől, mint más élelmiszerektől. Magyarán, könnyebben fogytak, mert nem kívántak egészségtelen nassolnivalókat.

Hummuszvariációk

A hummusz sokkal izgalmasabb, mint azt a legtöbben gondolják, ráadásul annyira könnyen elkészíthető ebéd vagy vacsora lehet, hogy sosem unod meg, ha egyszer nekiállsz kísérletezni az ízekkel.

Főtt vagy konzerv csicseriborsóból egyaránt készülhet, és mindössze annyi a dolgod, hogy turmixgépben vagy aprítógépben alaposan összedolgozd a többi hozzávalóval. Az olívaolajat pedig érdemes folyamatosan adagolni hozzá, ettől tökéletesen krémes lesz. 

Találd meg a saját utadat!

A növényi alapú táplálkozás egészséges, természetes és fenntartható. Ha tudatosan táplálkozol, mert fontos számodra a testi-lelki harmónia, a többi élőlény és a holnap; ha hiszel benne, hogy békében kell élned a környezettel, és hogy az vagy, amit megeszel; ha meg akarod őrizni a Földet a mai és a jövendő generációk számára úgy, ahogyan te kaptad az elődöktől, akkor a Flora útja a te utad.

Promóció

Képek: Getty Images Hungary.

Ezt is szeretjük