Kezdd el ma! Így iktasd be a diétás étrended a hétköznapokba
Két egyszerű tanács
Némi tervezéssel a hétköznapokon is működhet a diétád.

A fogyni vágyó, ám túlsúlyukat tartó emberek körében kedvelt kifogás, hogy a diétás étrend nehezen illeszthető bele a mindennapi rutinba.

Tény, hogy a fogyókúra megbolygatja némileg a megszokott hétköznapi rendet, ám ez igaz életed minden komolyabb elhatározására.

Kell egy jó terv!

Mennyi az alapanyagcseréd?

Ha hosszabb távon szeretnéd követni a csökkentett kalóriatartalmú étrendet, fontos, hogy legyen egy jó terved. Először is meg kell határozni a szervezeted alapanyagcseréjét: ez megadja azt a kalóriamennyiséget, amit akkor is eléget a tested, ha egész nap nyugalomban vagy.

Ehhez használhatsz internetes kalkulátort, amihez csak meg kell adni a nemedet, a magasságodat, az életkorodat, a testsúlyodat és az életmódodat.

Ha viszont pontos eredményre vágysz, orvossal vagy dietetikussal kell konzultálnod. Ha ez megvan, egyszerűen csak arra kell ügyeled, hogy a bevitt kalóriamennyiség kevesebb legyen, mint a szervezeted által felhasznált.

Napi ötszöri étkezés

A kiszámolt napi kalóriaadagodat oszd el három főétkezésre, valamint két kisebb étkezésre - tízóraira és uzsonnára. Azért fontos, hogy naponta ötször egyél kisebb adagokban, mert így egy-egy étkezés kevésbé terheli meg az emésztőrendszeredet, valamint a folyamatos táplálék-utánpótlással biztosított, hogy elkerüld az éhezést - aminek következménye a túlzott kalóriabevitel

Hogy a nap során ne csábulj el egy-egy szelet sütemény láttán, illetve, hogy elkerüld az ismert helyzetet, amikor az időhiány a gyorsétterembe űz, tervezd meg előző nap a következő napi menüt.

Laura, a Turbó diéta háziasszonyának tippjei
  • A jó fogyókúra nem borítja fel az életed, könnyen beilleszthető a mindennapokba.
  • A Turbó diéta fehérjeturmixot könnyű elkészíteni, és bárhová magaddal viheted.
  • A turmixszal egyszerűen gondoskodhatsz a megfelelő tápanyagbevitelről. Ismerd meg a turmix gazdag összetételét!

Miből álljon az étrend?

Fontos, hogy diétád alapját a magas rosttartalmú táplálékok képezzék: fogyassz minden étkezés során zöldséget vagy gyümölcsöt, valamint a fehér liszttel készült pékáruk helyett válts teljes kiőrlésű gabonafélékre.

Szakácskönyv egy kis extrával!

Mentes Anyu legújabb könyvét azoknak ajánljuk, akik egészségük érdekében vagy meggyőződésből különleges étrendet követnek, de azoknak is, akik csak inspirációt, új ízeket keresnek.

Most AJÁNDÉK üvegpalack és vászontáska is jár a könyv mellé!

Tekintsd meg ajánlatunkat,  kattints ide!

Promóció

Vidd magaddal a munkahelyedre a gyümölcssalátát, amit tízóraira eszel, vagy a korpás kekszet, puffasztott búzát, amit uzsonnára szánsz. Ha nem szeretnél főzni, rendelj magadnak a diéta idejére olyan ebédet, amelynél feltüntetik az ételek kalóriatartalmát - így nem kell aggódnod amiatt, hogy a tervezett kalóriamennyiség fölé mész.

Ezt is szeretjük