Szép vonalú vállak, királynői tartás: ez a felsőtestet edző gyakorlatsor formál és feszesít
Ezek a felsőtestet edző gyakorlatok szép vállat eredményeznek, és a tartást is javítják azoknál, akik ülőmunkát végeznek.

sulyzo
Ez is érdekelhet

Konzervzöldség a konyhatitok nyitja? (x)

Üde illatokkal a kánikula ellen (x)

Hip-hop sztárok és underground DJ-k a Soundon (x)

A Z-generáció leghűbb társa (x)

Napi 8 órában ülőmunkát végzel? 3 tipp, ami a segítségedre lehet! (x)

beauty and style

Az 50 éves Jennifer Aniston egy percet sem öregszik: örökzöld stílusával is megállítja az időt »

Nőies kánikulaszettek a munkahelyre: szellősek, mégsem kihívóak »

Új frizurát kapott az ősz hajú nő, alig ismert magára: teljesen megfiatalodott a fodrász keze alatt »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Azoknál, akik irodában, monitor előtt dolgoznak, a rossz tartás együtt jár a munkával. Önkéntelenül nyújtják előre a nyakukat, és görbítik be a hátukat, hiszen ez a legkényelmesebb póz hosszú időn át egy helyben ülve. Csakhogy ez az üléspozíció komoly elváltozásokat okozhat a gerincben. Ezért is fontos tudatosan odafigyelni a helyes tartásra, és, ami még annál is többet segít, edzeni a hát izmait.

A hát és a váll izmai segítenek egyenesen ülni akkor is, amikor az kényelmetlen. Ha erősek, könnyebben állsz ellen a kísértésnek, hogy begörbítsd a hátad. Ha ezt összeadod az elhatározás erejével, könnyedén megszabadulhatsz a rossz szokásoktól, melyek gerincferdülést vagy akár banyapúpot is építhetnek az ember hátára.

Felsőtest edzése otthon

Az alábbi gyakorlatokhoz nem lesz másra szükséged, csak egy súlyzóra. Esetleg egy jógamatracra, de ez igazából nem feltétlenül kell. Érdemes a gyakorlatsort legalább háromszor megismételni egymás után, hogy optimális eredményt érj el. A súlyzót úgy válaszd meg, hogy egy kör alatt kellemesen elfáradjon tőle a karod. Ha nincs kéznél súlyzó, de szívesen belevágnál az edzésbe, helyettesítheted félliteres vagy literes üdítős flakonnal, amit feltöltesz vízzel. Ez ugyanolyan hatásos lesz, és már kezdheted is a gyakorlatokat.

Ezt is szeretjük