Magas sarkú cipő: nemcsak a lábfejet, a vádlit is elcsúnyítja
Mit tegyél, ha szereted a tűsarkakat?
Íme, két egyszerű vádligyakorlat!

Ez is érdekelhet

7 tipp kényelmes ajándékvásárláshoz - találd meg a legjobb ajánlatot! (x)

Tippek hogyan hozd a legjobb formád télen is - a hideg idő nem akadály! (x)

Nem tudod, milyen legyen idén a karácsonyi dekoráció? Segítünk! (x)

Négy dekortrend, amivel biztosra mehetsz karácsonykor (x)

Megvan az év legnagyobb gyermekelőadása: ha szemfüles vagy, jövőre megnézheted! (x)

beauty and style

Másodpercek alatt visszazsugorodik a kinyúlt hajgumi: csak víz kell hozzá »

Virágillatú parfüm házilag: egyszerűen elkészítheted a saját illatod »

Puha és meleg pulcsik karácsonyi mintával – Árakkal és lelőhelyekkel »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A rendszeres magassarkú-viselés hatására átalakul a láb izomzata. Ha ugyanis a sarkad a nap nagyobb részében magasabban helyezkedik el, mint a lábfej, a vádli megszokja ezt a helyzetet.

Mivel a vádlinak így kevesebb munkát kell kifejtenie, a természetellenes helyzet hatására megrövidül az izom.

A helyzet odáig fajulhat, hogy mezítláb már kényelmetlenné válhat a járás.

Vádlitorna magassarkú-fanatikusoknak

Ha tehát sokszor viselsz magassarkú cipőt, érdemes naponta tornáztatnod kicsit a vádlidat. A legegyszerűbb ilyen gyakorlat a következő: állj szemben a fallal, nyújtott karokkal, tenyérrel dőlj neki, és egyik lábaddal lépj előre, a hátul lévő vádlidban pedig érezni fogod a nyújtást. Sarokkal finoman törekedj a talaj irányába, majd válts lábat.

Helyezkedj el hegytartásban: tenyered és lábujj alatti talppárnáid legyenek lent a talajon, feneked pedig a magasban. Ezt a jógaászanát megnézheted korábbi cikkünkben. Ebben a pózban felváltva hajlítsd finoman a térdeket, és az ellentétes láb sarkával törekedj a talaj irányába - hogy érezd a nyújtást a vádliban. Minkét gyakorlatot érdemes naponta - akár többször is - végezned

Tudod, milyen a napüdvözlet?

Ha érdekel a jóga, vagy talán már voltál is néhány órán, próbáld ki otthon a napüdvözletet. Lapozd át az alábbi galériát a helyes lépésekért. Természetesen a gyakorlat hibátlan végzését tanártól kell elsajátítanod.

Ezt is szeretjük