Ingyenes gyümölcs az óvodáknak (x)

4 éves a Kifli.hu - a cég ingyenes gyümölcs ellátmányt adományoz a szállítási területén működő óvodáknak

Ingyenes gyümölcs az óvodáknak (x)
Dilemma - Izgalmas témák, különböző nézőpontok a Femina új podcastjében.
Sóbors
Ez is érdekelhet
Retikül
Top olvasott cikkek

Már több mint 4 éve, 2019 decemberében gurult ki az első “kiflis autó” a cég kőbányai raktárából. A Kifli a születésnapot a vásárlókkal közösen ünnepli, ennek részeként ezen a héten ingyenes gyümölcsöt és zöldséget szállít a kiszállítási területein működő óvodákba, az alsó rendelési értékhatárt a harmadára, 4.444 forintra csökkenti a január 15-21 közötti időszakban, ezzel kínálva lehetőséget mindenkinek arra, hogy kipróbálja a Kifli friss és széles választékát. Gabriel Makki, a Kifli.hu ügyvezetője kiemeli: „Negyedik évfordulónk több mint egy mérföldkő; ez megerősíti küldetésünket, hogy az egészséges élelmiszerekhez mindenki elérhető áron jusson hozzá. Nem tudom jobb módját elképzelni az ünneplésnek, mint a legfiatalabb generációt segítve. Elkötelezettek vagyunk friss, minőségi élelmiszereket szállítani az óvodák számára, ezzel támogatva a következő generáció egészségét, és ez a heti felajánlásunk új szintre emeli az erőfeszítéseinket.”

pic840x560px

A Tomas Cupr által alapított Rohlik már évek óta sikeresen működött Prágában és vonzáskörzetében, amikor első külföldi terjeszkedésként a budapesti Kifli.hu elindul. A pár fős induló csapat toborzása még egy belvárosi kávézóban zajlott, a kőbányai raktár és iroda megtalálása után viszont már felgyorsultak az események. A 4000 termékből álló választékkal és egy maroknyi futárral induló Kifli hamar népszerű lett azok között, akik a sorban állás helyett a kényelmes online vásárlást választották. 

A cég mottója az indulás óta ugyanaz: Jót enni, jól élni. A mára 13000 árucikkből álló, a teljes nagybevásárlást lefedő választék azóta is a piacon egyedülálló ajánlat, amihez hozzájön a kezdeti 4 órás kiszállítás, ami mára akár 90 percre csökkent. A kínálat a minőségre fókuszál, emellett a Kifli büszke rá, hogy választékának több mint 80 százaléka magyar termelőktől, családi manufaktúráktól érkezik, ezzel nem csak a hazai gazdaságot támogatva, de minimálisra csökkentve a termékek útját, ami a frissességet garantálja. 

pic840x560px (1)

A siker elképesztő sebességgel jött meg, az első millió rendelés 2021 júniusában került kiszállításra, azóta exponenciálisan rövidül az idő a mérföldkövek között, 2023 decemberében már az 5 milliós álomhatárt is átlépte a vásárlások száma. A Kiflis flotta bőven kétszáz autó fölé nőtt és a kiszállítási területek is gyarapszanak.

pic840x560px 2

2022-re a Kifli már a legnagyobb forgalmú online élelmiszerbolt lett Magyarországon, annak ellenére, hogy a szolgáltatása egyelőre nem elérhető országosan. “A közvetlen, teljes egészében a vásárlót középpontba helyező ügyfélkezelés, a garantált frissesség és minőség, a mindig őszinte kommunikáció és a hibákból tanulva rendszert fejlesztő folyamatos változás az, ami sokak kedvencévé tette a Kiflit. Kiflisnek lenni, kiflizni mára a köznyelv része lett, része vagyunk a város életének” – fejtette ki a siker titkát Gabriel Makki. 

(Képek forrása: kifli.hu)

Ezt is szeretjük