Tudod, ki a rózsaszín szalag megálmodója?
Így segít azóta is az asszony alapítványa
Ismerd meg, hogyan jött létre a szalag, és mit szimbolizál. (x)

Ez is érdekelhet
beauty and style
Top olvasott cikkek

Az Estée Lauder vállalat az 2014-es mellrákkampánnyal egy olyan közösséget szeretne létrehozni, amely a történetmesélés erejével nyújt támaszt a betegség által érintetteknek. A BCA kampány, melynek szlogenje Győzzük le a mellrákot. Együtt erősebbek vagyunk., a mellrákot leküzdő bátor nők és férfiak, illetve a betegek támaszainak valós, inspiráló történetein alapszik.

A nemzetközi kampány címe: Hear Our Stories. Share Yours., azaz: Hallgassa meg a történeteinket! Ossza meg a sajátját!

A BCAcampaign.com oldalon olvasható bátorító történetek erőt adnak, és saját történeteik megosztására, a mellrákellenes harchoz való csatlakozásra és a Breast Cancer Research Foundation® - BCRF - alapítvány számára történő adományozásra ösztönözik az olvasókat.

Komoly segítség a kutatásban

A kampány, melyet a néhai Evelyn H. Lauder, a rózsaszín szalag egyik megálmodója és a BCRF alapítvány alapítója hívott életre, az elmúlt két évtizedben a mellrákellenes figyelemfelkeltés egyik éllovasaként olyan mozgalmat indított el, mely életek millióinak megmentéséhez járult hozzá, és áttörést jelentő kutatási projekteket finanszírozott.

A néhai Evelyn H. Lauder és Elizabeth Hurley

A ma több mint 70 országban folytatott mellrákellenes kampány ez idáig több mint 53 millió dollárt gyűjtött nemzetközi kutatások, tájékoztatás és orvosi ellátás finanszírozására. Az elmúlt 20 év során a BCRF alapítványon keresztül közel 42 millió dollárral támogatott összesen 166 nemzetközi kutatást. Támogatása közvetlenül jelentős innovációk megszületéséhez és a betegellátás színvonalának javulásához vezetett, lehetővé tette egy korai fázisban lévő mellrákvakcina klinikai tesztelését, illetve az örökletes hajlammal rendelkező fiatal lányok veszélyeztetettségének mértékét felmérő módszerek korszerűsítését.

Az összefogás ereje

A 2014-es mellrákellenes BCA kampány továbbra is a mellrák tájékoztatás és klinikai kutatások általi legyőzésének reményében egyesíti a világ mellrákellenes közösségét. A BCA kampány idén 5 millió dollár összegyűjtését tűzte ki célul, és a támasz jelentőségét hangsúlyozó valós, személyes történeteken keresztül bátorít mindenkit arra, hogy nyíltan beszéljen saját élményeiről, és azokat ossza meg másokkal.

A Hear our stories. Share yours. című videó sorozat lebilincselő kisfilmjei a mellrákbetegek és a betegség által közvetetten érintettek megható történeteivel buzdít cselekvésre.

A BCA kampány minden évben adománygyűjtő és ismeretterjesztő kezdeményezésekkel támogatja a mellrákellenes harcot. Idén, a BCA kampány 22. évfordulója alkalmából az Estée Lauder vállalat az Instagramon vagy a Twitteren megosztott és #BCAstrength taggel ellátott minden egyes bátorító üzenetért vagy fényképért 1 dollárt, összesen maximum 22 ezer dollárt adományoz a tájékoztatást és az orvosi kutatásokat támogató BCRF alapítvány számára.

Az Estée Lauder vállalat Pink Ribbon jelzéssel ellátott termékek árusításával is támogatja a 2014-es mellrákellenes BCA kampányt: Bobbi Brown, Clinique, Estée Lauder, La Mer márkák legnépszerűbb termékei októberben a rózsaszín szalag jelzéssel kerülnek forgalomba.

Az Estée Lauder Magyarország a 2014. október 1-től kapható BCA termékek nettó árbevételéből származó összeg 50%-át a Mamma Egészségügyi Zrt. mellrák megelőzési program javára adományozza.

Bővebb információért látogass el a BCA kampány honlapjára, a kampány Facebook-, Twitter- vagy Instagram-oldalára vagy YouTube csatornájára.
Ezt is szeretjük