Minden idők leghatékonyabb haslapító gyakorlatai
Képes útmutatóval
Feszes hasra vágysz? Íme, a leggyorsabban ható gyakorlatok!

Dia

	Mindig kezdj bemelegítéssel. A legjobb, ha egy fitneszlabdán ülve, egyenes gerinccel és kinyújtott karokkal csinálsz néhány törzscsavarást jobbra és balra is.

Mindig kezdj bemelegítéssel. A legjobb, ha egy fitneszlabdán ülve, egyenes gerinccel és kinyújtott karokkal csinálsz néhány törzscsavarást jobbra és balra is.

Dia


                        	Ne tedd el a labdát, a segítségével ugyanis az egyszerű fekvőtámasz is haslapító edzéssé alakítható. Ez a gyakorlat az első hasizmokat edzi.

Ne tedd el a labdát, a segítségével ugyanis az egyszerű fekvőtámasz is haslapító edzéssé alakítható. Ez a gyakorlat az első hasizmokat edzi.

Dia

	A felülést egyszerűen nem lehet kihagyni, ha a legjobb haslapító gyakorlatokról van szó. Ha még kezdő vagy, könnyítésül nyugodtan akaszd be valahová a lábadat.

A felülést egyszerűen nem lehet kihagyni, ha a legjobb haslapító gyakorlatokról van szó. Ha még kezdő vagy, könnyítésül nyugodtan akaszd be valahová a lábadat.

Dia

	Ha már jól megy a felülés, nehezíts rajta: ha a lábad magasabban van, a hasizmaidnak is keményebben kell dolgozniuk.

Ha már jól megy a felülés, nehezíts rajta: ha a lábad magasabban van, a hasizmaidnak is keményebben kell dolgozniuk.

Dia


                        	A homorítás nemcsak a gerincet, de az összes hasizmot megtornásztatja, ráadásul nyújtógyakorlatnak sem utolsó.

A homorítás nemcsak a gerincet, de az összes hasizmot megtornásztatja, ráadásul nyújtógyakorlatnak sem utolsó.

Dia


                        	Végezz húzódzkodásokat úgy, hogy az arcod előrenéz, és úgy is, hogy valamelyik irányba csavarod a törzsed - így az oldalsó izmokat is megdolgoztatod.

Végezz húzódzkodásokat úgy, hogy az arcod előrenéz, és úgy is, hogy valamelyik irányba csavarod a törzsed - így az oldalsó izmokat is megdolgoztatod.

Dia

	Ez a lábemelő gyakorlat a mell alatti izmokat erősíti, bónuszként pedig a combokra is jó hatással van.

Ez a lábemelő gyakorlat a mell alatti izmokat erősíti, bónuszként pedig a combokra is jó hatással van.

Blog.hu ajánló
Szerző: Zabolai Margit E.
Fotó: