Nem bírod a fogyókúrát? Képeken 6 hétköznapi szokás, ami segít a súlyvesztésben
Nyolc óra alvás vagy egy pohár víz ebéd előtt is segít a fogyásban.

Dia

	A reggeli a legfontosabb étkezés, hiszen serkenti az anyagcserét, energiával lát el, így a nap során szervezeted nem követeli majd vissza a kimaradt kalóriákat. Tudj meg többet róla!

A reggeli a legfontosabb étkezés, hiszen serkenti az anyagcserét, energiával lát el, így a nap során szervezeted nem követeli majd vissza a kimaradt kalóriákat. Tudj meg többet róla!

Dia

	A sikeres fogyás érdekében ajánlott rászoknod a teázásra. Az ízesítés nélküli borsmenta- vagy zöld tea serkenti az anyagcserét és segíti a súlyvesztést. Ismerj meg néhány remek zsírégető teát!

A sikeres fogyás érdekében ajánlott rászoknod a teázásra. Az ízesítés nélküli borsmenta- vagy zöld tea serkenti az anyagcserét és segíti a súlyvesztést. Ismerj meg néhány remek zsírégető teát!

Dia


                        	Ha diétázni nem is vagy hajlandó, a karcsú alak érdekében fontos, hogy legalább sportolj. Korábbi cikkünkből megtudhatod, mennyi az ajánlott heti minimum a szakértő szerint.

Ha diétázni nem is vagy hajlandó, a karcsú alak érdekében fontos, hogy legalább sportolj. Korábbi cikkünkből megtudhatod, mennyi az ajánlott heti minimum a szakértő szerint.

Dia

	Egy pohár víz étkezés előtt eltelít, illetve segíti az anyagcsere-folyamatokat. Ez az egyszerű módszer segít a súlyvesztésben. Tudj meg többet róla!

Egy pohár víz étkezés előtt eltelít, illetve segíti az anyagcsere-folyamatokat. Ez az egyszerű módszer segít a súlyvesztésben. Tudj meg többet róla!

Dia

	Nem kell, hogy este hat után már semmit ne egyél, de az lényeges, hogy a lefekvést megelőző két-három órában már ne vacsorázz. Tudj meg többet a témáról korábbi cikkünkből!

Nem kell, hogy este hat után már semmit ne egyél, de az lényeges, hogy a lefekvést megelőző két-három órában már ne vacsorázz. Tudj meg többet a témáról korábbi cikkünkből!

Dia

	Szakértők szerint napi hét-nyolc óra alvást igényel a felnőtt szervezet. Ez az időtartam nem csupán ahhoz kell, hogy ne legyen karikás a szemed, hanem ahhoz is, hogy könnyebben megőrizd az alakod. Tudd meg, miért!

Szakértők szerint napi hét-nyolc óra alvást igényel a felnőtt szervezet. Ez az időtartam nem csupán ahhoz kell, hogy ne legyen karikás a szemed, hanem ahhoz is, hogy könnyebben megőrizd az alakod. Tudd meg, miért!

Blog.hu ajánló
Fotó: