40 milliós szerződést bukott David Beckham
David Beckhamnél nem sok nagyobb reklámértékkel bíró sportoló van napjainkban, de a sztár mohóságát már néha a cégek is túlzónak tartják.

Nyereményjáték

Nyerj szórakoztató, képes útikönyvet, és ismerd meg a világ csodáit! (x)

Nyerj Hollóházi Porcelán fülbevalót Adrienne Feller mini luxuskozmetikumokkal! (x)

Nyerj szerelemsegítő nyakláncot Valentin-napra! Bevonzza életedbe az igaz szerelmet (x)

összesen 3 db játék
Ez is érdekelhet

Hódunyhával betakart mesebeli tájak, ahol mégis szikrázó a napsütés: mesefalucskákat is rejt (x)

A NASA űrhajósai és világsztárok is alávetették magukat ennek a műtétnek - Magyar találmány (x)

Ebben a hotelben az ételt a szántóföldről rakják az asztalra - Magyar hely, ha fontos az egészséged (x)

V-nyakú ruhához tilos felvenni: mutatjuk, melyik dekoltázshoz milyen nyaklánc illik

beauty and style

Ezt edd vacsorára, ha edzeni voltál: mindent pótol, amit kell, de nem hizlal »

Dianát így csak ritkán láthattuk: ilyen volt, amikor nem a nyilvánosságnak öltözködött »

Jobb az arctisztító kefénél, és azt is elmondjuk, miért: tisztít, és kisimítja a bőrt az új készülék »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Nem hosszabbította meg 40 millió fontos – mintegy 13 milliárd forintos – szerződését David Beckhammel a Gillette cég, miután a Los Angeles Galaxy jobbszélsője túlzott követelésekkel állt elő.

Az évekig a márka reklámarcának számító Beckham ugyanis százalékot akart a kampánnyal megkeresett profitból, de ezt a kérést már túl mohónak ítélte meg a cégvezetés.

Más reklámszerződéseibe sikerrel bevetette ezt a követelést az angol focista, így van, hogy a nevével eladott termékek után akár tíz százalék is leesik neki – mégpedig ez a világméretű kampányoknak köszönhetően hatalmas összeg.

Nem is kell tartani attól, hogy a Gillette-szerződés felborulásával szegényházba jutna a család: öt másik világcégnek is a reklámarca, bevételei meg megközelítik a 110 millió dollárt.

Kaszálnak a Beckham-effektussal

És hogy miért éri meg szerződtetni a világszerte hihetetlen népszerűségnek örvendő futballcsillagot? Egyszerű: bárhova igazol, bármilyen márka reklámkampányában is szerepel, garantáltan dőlni fog a pénz.

A Beckham-effektusnak elnevezett hatás néhány igen nagy kaszához segítette hozzá klubjait is: a Real Madrid csak a nevével eladott termékekből 300 millió fontos bevételhez jutott, és amerikai szerződtetésében is inkább az üzleti és családi ambíciók, mint szakmai érvek játszottak szerepet.

A borotvagyártó cég persze nem marad sztársportoló reklámarcok nélkül: új kampányukban a Barcelona francia csatárcsillaga, Thierry Henry, és a földkerekség legjobb férfi teniszezője, Roger Federer és a golfkirály Tiger Woods lesznek a „zászlóvivők”.

Blog.hu ajánló