Ilyen a német BKV: tömegközlekedés Európán innen és túl
Nem mindenhol kék buszok szállítják az utasokat a városban: ilyen a tömegközlekedés a világ más országaiban.

metró tömegközlekedés várakozás
Ez is érdekelhet

Igazi szelfi-király a Mate 40 Pro (x)

Szex. Gyilkosság. Hatalom - Megjelent az év legforróbb thrillere! (x)

Olyan versenyeken veszek részt, amik ellen a testem tiltakozik - Interjú Szőnyi Ferenc ultratriatlon-világbajnokkal (x)

Lakberendezési trendek téli átalakításhoz (x)

Plüsshódok a beteg gyerekekért (x)

Hogyan gondozd a kutyádat? Egészség most és mindenkor (x)

Házassági évforduló (x)

„Megpróbálom kihozni ebből a helyzetből is a legjobbat” - interjú Sári Évivel (x)

beauty and style

A fekete leggings nem nadrág, de az utcán is bevethető, ha erre figyelsz: így variáld nőiesen »

Nőies egészruhák telt alakra, amik a kabát alatt sem mutatnak tömzsinek: alakformáló fazonok, árakkal »

Ez a nőies retró frizura okozta idén a legnagyobb meglepetést: nem, ez már nem az a focistahaj »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Az első tömegközlekedési jármű a komp volt, ezt követték a postakocsik, majd a történelem folyamán szép lassan kialakultak a ma ismert lehetőségek, a buszok, metrók, villamosok és hévek.

A világ számos országában nagyon visszamaradott még a tömegközlekedés, míg másokban szinte hihetetlen járművekben utazhatnak az emberek.

Budapest közlekedése

Budapesten jelenleg több mint háromszáz nappali buszjárat közlekedik, ehhez jön hozzá a négy metróvonal, a hévek és a számos villamos. Jóformán bárhonnan bárhova el tudunk jutni a tömegközlekedést használva. A csúcsforgalomban bizonyos, hogy gyorsabb felpattanni egy villamosra, mint autóba ülni, mivel a kötött pályás közlekedést nem érinti a dugó. A buszsávoknak köszönhetően a város legtöbb részén zavartalanul átjutunk egy vonaljeggyel ahelyett, hogy feleslegesen járatnánk a motort a dugóban.

Meglepő lehet, hogy külföldre utazva nem ugyanezekkel a tömegközlekedési alternatívákkal találod szembe magad: merőben más buszok járnak Indiában, és talán elképzelni sem tudod, hogy Malajzia vonatai hogyan közlekednek.

Milyen az első osztályon repülni? 

Ezekbe az első osztályú kabinokba akár be is költözhetnél.

Ezt is szeretjük