Így reklámozzák újabban az országot

Mi közünk van a hollywoodi kasszasikerhez?

A Grand Budapest Hotel bemutatóját használták reklámra.

Dilemma - Izgalmas témák, különböző nézőpontok a Femina új podcastjében.
Sóbors
Ez is érdekelhet
Retikül
Top olvasott cikkek

Ahogy arról a Kreatív Online is beszámolt, a februárban a Berlini Nemzetközi Filmfesztiválon debütált, Magyarországon pedig március 20-án bemutatott Grand Budapest Hotelt, legalábbis a címében rejlő lehetőséget a Magyar Turizmus Zrt. is kihasználta.

Kísérleti jelleggel bécsi mozikkal állapodtak meg ugyanis, ahol a filmre szóló mozijegyekhez Budapesttel kapcsolatos programfüzetet kaptak a látogatók, emellett információs standokat is felállítottak számukra az előterekben.

Bár a két világháború között játszódó film fiktív helyszíne valóban egy európai hotel, annak nincs köze Budapesthez, csupán a neve utal rá. Ennek ellenére - a turisztikai szervezet szerint is - már ezzel is sok látogatót vonzhat Budapestre, már csak arra való tekintettel is, hogy a film már most kasszasiker, és általánosságban a kritikusok is elismerően nyilatkoznak róla.

Még több utazási hír:

Mi a legjobb Budapesten? Megkérdeztük!

A külföldiek már most is imádják Budapestet: megkérdeztük, melyik a kedvenc helyük. Nézd meg a videót!

Ezt is szeretjük