Így reklámozzák újabban az országot
A Grand Budapest Hotel bemutatóját használták reklámra.
Ahogy arról a Kreatív Online is beszámolt, a februárban a Berlini Nemzetközi Filmfesztiválon debütált, Magyarországon pedig március 20-án bemutatott Grand Budapest Hotelt, legalábbis a címében rejlő lehetőséget a Magyar Turizmus Zrt. is kihasználta.
Kísérleti jelleggel bécsi mozikkal állapodtak meg ugyanis, ahol a filmre szóló mozijegyekhez Budapesttel kapcsolatos programfüzetet kaptak a látogatók, emellett információs standokat is felállítottak számukra az előterekben.
Bár a két világháború között játszódó film fiktív helyszíne valóban egy európai hotel, annak nincs köze Budapesthez, csupán a neve utal rá. Ennek ellenére - a turisztikai szervezet szerint is - már ezzel is sok látogatót vonzhat Budapestre, már csak arra való tekintettel is, hogy a film már most kasszasiker, és általánosságban a kritikusok is elismerően nyilatkoznak róla.
Még több utazási hír:
- Erre költött el több milliárdot a kormány »
- Ilyen vonatokon utazhatunk hamarosan: kép! »
- Ingyenes vonatjegy: kiknek jár Magyarországon? »
- Ez lett a legnépszerűbb vidéki város az országban »
Mi a legjobb Budapesten? Megkérdeztük!
A külföldiek már most is imádják Budapestet: megkérdeztük, melyik a kedvenc helyük. Nézd meg a videót!
OLVASD EL EZT IS!
- görögország
- sziget