Így reklámozzák újabban az országot
Mi közünk van a hollywoodi kasszasikerhez?
A Grand Budapest Hotel bemutatóját használták reklámra.

Ez is érdekelhet

Legyen mindannyiunk szívügye a fejlődés! (x)

Téli álomesküvő a Rosinante Fogadóban*** (x)

Vásárolj a neten is kényelmesen! (x)

beauty and style
retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Ahogy arról a Kreatív Online is beszámolt, a februárban a Berlini Nemzetközi Filmfesztiválon debütált, Magyarországon pedig március 20-án bemutatott Grand Budapest Hotelt, legalábbis a címében rejlő lehetőséget a Magyar Turizmus Zrt. is kihasználta.

Kísérleti jelleggel bécsi mozikkal állapodtak meg ugyanis, ahol a filmre szóló mozijegyekhez Budapesttel kapcsolatos programfüzetet kaptak a látogatók, emellett információs standokat is felállítottak számukra az előterekben.

Bár a két világháború között játszódó film fiktív helyszíne valóban egy európai hotel, annak nincs köze Budapesthez, csupán a neve utal rá. Ennek ellenére - a turisztikai szervezet szerint is - már ezzel is sok látogatót vonzhat Budapestre, már csak arra való tekintettel is, hogy a film már most kasszasiker, és általánosságban a kritikusok is elismerően nyilatkoznak róla.

Még több utazási hír:

Mi a legjobb Budapesten? Megkérdeztük!

A külföldiek már most is imádják Budapestet: megkérdeztük, melyik a kedvenc helyük. Nézd meg a videót!

Ezt is szeretjük