Rendelt egy pizzát, de volt egy különleges kérése: zseniálisan oldotta meg a pizzéria
Ha ilyen vicces dolog is érkezik a pizzával, nem csoda, hogy szívesen rendelnek az emberek.
Van egy hagyomány az amerikai pizzériákban, amit Magyarországon is mókás lenne bevezetni. Ha a vásárló online rendelés során kitölti a Különleges kérések vagy Megjegyzések mezőt, és azt kéri, hogy rajzoljanak vagy írjanak a dobozára valami vicceset, általában nem csalódik. Ugyanez sok helyen telefonon is működik: csak kérni kell, és a finom étellel együtt egy jó poén is házhoz érkezik.
Előfordul, hogy már a konyhán elkészül a remekmű, és van, hogy a futár dekorálja ki a dobozt. Ez sokszor nem derül ki, de annyi biztos, hogy egyes helyeken nagyon tehetséges és jó humorú emberek dolgoznak. Az alábbi fotókon olyan dobozokat láthatsz, melyekre egy-egy speciális kérés eredményeként került rá az, ami. Te örülnél, ha ez itthon is hagyománnyá válna? Mi nagyon!
Dilemma podcast
A Dilemma a femina.hu podcastje, mely minden adásban egy-egy megvitatást érdemlő témát jár körbe. A legújabb epizódban az AI, vagyis a mesterséges intelligencia előretöréséről, jövőjéről és esetleges veszélyeiről dilemmázzunk. Valóban elveheti a munkánkat az AI? Kell-e félnünk a mesterséges intelligenciától? Hogyan hasznosítható az oktatásban? Teremthet munkahelyeket? Többek között ezekre a kérdésekre keresi a választ Szertics Gergely AI szakértő, Kazár Zalán Kristóf, a Femina vezető szerkesztő-újságírója és Pintér Ada műsorvezető.
Promóció
Kiemelt kép: Getty Images.