Mennyi pénz folyt be a VV5 gyűjtésén?

A végösszegről egyelőre senki nem beszél

Az összeg kommunikálásáért az alapítvány felel.

Dilemma - Izgalmas témák, különböző nézőpontok a Femina új podcastjében.
Sóbors
Ez is érdekelhet
Retikül
Top olvasott cikkek

Tavaly az RTL Klubon nagyszabású show keretében jelentették be, hogy a VV4 egész hetes kampányának hála több mint 170 millió forintot gyűjtöttek a Minden Gyerek Lakjon Jól Alapítványnak.

A gyűjtés idén is folytatódott, a nagyszabású show viszont ezúttal elmaradt. Ám nemcsak a show-ra nem került sor, bejelentés sem volt a befolyt összegről.

A hétfő esti adásban még bemondták az adományvonal számát, kedden pedig - mintha mi sem történt volna -, ment tovább a műsor, immáron az adományvonal száma nélkül.

Az legalább kiderült, hogy Fecó jól főz

Azt viszont túlzás lenne állítani, hogy teljesen lezárás nélkül hagyták volna a jótékonysági hetet: az utolsó nap megtudhattuk, hogy a hét keretében megrendezésre kerülő főzőversenyen Fecó nyert, ő kapta a legtöbb pontot lakótársaitól. 

Dobsi Andrienn, a VV5 sajtósa kérdésünkre, hogy van-e információjuk arról, hogy a VV5-ös egy hét alatt mennyi pénz folyt be az alapítványnak, azt közölte: az RTL Klub csak az alapítvány adományvonalát kommunikálja a műsorban, a beérkező felajánlásokról az alapítványnál lehet érdeklődni.

Az alapítvány vagy nem tudja, vagy nem mondja

Az alapítványt viszont hiába kerestük, választ egyelőre nem kaptunk. Szerdán azt a tájékoztatást adták, hogy még nem sikerült beszélni a témában az alapítvány elnökével, Hegedűs Zsuzsával, aki elmondhatná, mennyi pénz folyt be. Az alapítványt egyébként először hétfőn kerestük kérdésünkkel.

Politikusok és családjuk

Nézegess képeket!

Elolvasom

Megnéztük Hegedűs Zsuzsa, valamint az alapítvány Facebook-profilját is, hátha azzal többre jutunk, ám a befolyt összegre vonatkozó információt itt sem találtunk. Később azt a választ kaptuk: elképzelhető, hogy a jövő héten már tudnak pontos összeget mondani.

Dilemma podcast

A Dilemma a femina.hu podcastje, mely minden adásban egy-egy megvitatást érdemlő témát jár körbe. A legújabb epizódban arról dilemmázunk, hogy miért ülünk fel a legfrissebb trendekre, miért követjük megszállottan a divatirányzatokat, valamint a fogyasztás és a reklámvilág pszichológiájának is a mélyére ástunk. Pintér Ada beszélget Márton Szabolccsal az Indamedia csoport ügyfélélmény igazgatójával, és Kazár Zalán Kristóffal a Femina újságírójával.

Promóció

A Minden Gyerek Lakjon Jól Alapítvány adományvonalát egyébként továbbra is lehet hívni, a gyűjtés nem egyetlen hétre korlátozódott. Egy sms elküldésével az alultáplált gyermekeket 250 forinttal támogatod.

Ezt is szeretjük