Tovább csökkentik az árakat a boltokban - Ennek minden vásárló örülni fog
A legtöbb áruházlánc a kötelezőn kívül további akciókkal készül.
A kötelező bolti akciózás bevezetése az áruházak részéről zökkenőmentesen ment, így június 1. és szeptember 30. között húsz termékkategóriából heti szinten 10 százalékos engedményt adnak. A boltok tovább könnyítik a vásárlók dolgát, ugyanis ezúttal extra kedvezményeket is kínálnak .
A kormányrendelet a 21,5 százalékos infláció és a 33,5 százalékos élelmiszer-drágulás miatt döntött a kötelező akciózás mellett.
Tovább csökkentik az árakat a boltokban
A SPAR Magyarország az Index érdeklődésére megerősítette, hogy több árucikkre további kedvezményeket biztosítanak, ami bizonyos termékeknél a 10-36 százalékot is meghaladhatja.
Az áruházlánc a szupermarketekben 1200, a hipermarketekben 1100 akciós ajánlattal várja vásárlóit. Az árcsökkentett termékek között van töltött ostya, császárzsemle, ásványvíz, kolbász és margarin is. Nem a SPAR az egyetlen, aki tovább csökkenti az árakat a vártnál:
- A CBA is rálicitált a kötelező akciókra, a kedvezmény több terméknél is meghaladja a 10 százalékot.
- A Lidlnél a kedvezmény mértéke akár az 50 százalékot is elérheti. Az áruházlánc már jóval a kötelező rendeletek előtt, januárban árcsökkentési programot indított.
- A Tescónál hetente húsz terméket akcióznak le, illetve kétszeresére emelték a Clubcard-áras termékkínálatukat. Náluk a vaj 50 százalék, a tejföl 45 százalék kedvezménnyel vásárolható meg.
A változókorról tabuk nélkül - Hogyan küzdj meg az életközepi válsággal nőként?
Iványi Orsolya, a menopauzaedukáció egyik legnagyobb hazai szószólója, tabuk nélkül beszél a változókor testi-lelki kihívásairól, és arról, hogyan élhetjük meg ezt az időszakot, mint új kezdetet. A Femina Klub novemberi előadásán hasznos tanácsokat kaphatsz az életközepi krízisek kezelésére, és megtudhatod, hogyan értelmezhetjük újra önmagunkat, karrierünket és kapcsolatrendszerünket.
További részletek: feminaklub.hu/
Jegyek kizárólag online érhetőek el, korlátozott számban.
Időpont: 2024. november 27. 18 óra
Helyszín: MOM Kulturális Központ
Promóció
- A Pennyben júniustól húsz termékkategória bizonyos termékei akár 30 százalékos kedvezménnyel kaphatók, havonta összesen ezer kedvezményes árucikket kínálnak. A hűségkártyával itt is jól jár vásárló, hiszen további 150 akciós ajánlathoz juthat.
- Az Aldi a termékkategóriák számát növelte, így ők 22 termékkategóriában hirdetnek akciót. Ez egységes minden Aldi üzletben, a kedvezmények pedig gyakran az 50 százalékot is elérik.
- Az Auchan minden héten háromezer terméket érintő kedvezményeket tervez, és változatos ajánlatokat nyújtanak. Emellett figyelik a termékek piaci árát, így az árképzésüket a beszerzési ár határozza meg.
Így hatott az infláció a magyarok életére - Olvass tovább!
A jelenlegi inflációs környezetben a magyarok 80 százaléka jelezte, hogy kevesebbet költ a mostani anyagi helyzete megóvása érdekében, a fogyasztók főleg az élelmiszer és higiéniai termékek vásárlását fogják vissza - mondta a Magyar Cetelem Bank vezérigazgatója az ügyfeleik körében végzett kutatás eredményeiről.
Így hatott az infláció a magyarok mindennapi életére: nem túl jó a helyzet
A magyarok többsége kevesebbet költ az infláció hatására.
Elolvasom(Képek forrása: Getty Images Hungary)