Másként lottóznak a magyarok a koronavírus hatására: rekordot állítottak fel az elmúlt 4 hétben
Dinamikus növekedésnek indult a digitális lottózás.
Egyre népszerűbbé válnak az sms-alapú, illetve online lottófogadási formák, az elmúlt négy hét alatt rekordszinten, átlagosan 30%-kal nőtt az arányuk a nemzeti lottótársaság bevételeiben az év korábbi heteinek átlagához képest.
A Szerencsejáték Zrt. közleményében felidézte, hogy Magyarországon az interaktív módok 16%-ot képviselnek a teljes szerencsejáték-eladási spektrumból, a lottózókban és egyéb bolthálózatokban pedig a társaság szerencsejátékainak 84%-át értékesítik. Ezek az arányok Európa más országaiban nagyon eltérőek, de az unió tagállamainak 10%-os átlagával összehasonlítva Magyarország átlag felett teljesít a digitális fogadási csatornákat tekintve.
A járványügyi helyzet hatására jelentős elmozdulás indult meg a hazai lottófogadók körében a digitális csatornák felé, egyre többen választják az SMS-Lottót, az Okoslottó applikáció letöltését, illetve az internetes fogadási lehetőséget. Jelenleg átlagosan 350 ezren játszanak a digitális fogadási formák valamelyikével, kétharmaduk a Szerencsejáték Zrt. weboldalán, de sokan fogadnak a mobilszolgáltatókon keresztül telefonszámlájuk terhére.
Dilemma podcast
A Dilemma a femina.hu podcastje, mely minden adásban egy-egy megvitatást érdemlő témát jár körbe. A legújabb epizódban arról dilemmázunk, hogy miért ülünk fel a legfrissebb trendekre, miért követjük megszállottan a divatirányzatokat, valamint a fogyasztás és a reklámvilág pszichológiájának is a mélyére ástunk. Pintér Ada beszélget Márton Szabolccsal az Indamedia csoport ügyfélélmény igazgatójával, és Kazár Zalán Kristóffal a Femina újságírójával.
Promóció
A társaság kiemelte, hogy a digitális térben tett fogadásoknak számos előnye van. Gyorsan és egyszerűen használhatók, a kisnyeremények utalása pedig a társaság fogadási rendszerében nyitott belső egyenlegre vagy a játékos által megadott bankszámlára történik. Nincs elfelejtett játék vagy fogadás, nyeremény esetén játékformától függően a játékosok SMS-ben vagy e-mailben kapnak értesítést.
Fotók: Getty Images
Tarol a Facebookon Győrfi Pál videója
A szóvivő az időseknek címzett videó mintájára elkészítette a gyerekeknek szóló változatot is, amelyben arra hívja fel a "legfiatalabb honfitársaink" figyelmét, hogy hogyan érdemes viselkedni az otthon töltött idő alatt.
Tarol a Facebookon Győrfi Pál videója: ezúttal nem szakemberként beszélt
Egy nap alatt 125 ezren nézték meg a szóvivő ötletes kisfilmjét.
ElolvasomOLVASD EL EZT IS!
- tudomány
- járvány