Tartósan csökkenni fog egy alapélelmiszer ára a népszerű üzletláncnál: ez az oka

Jóval olcsóbb lesz a népszerű termék.

GettyImages-1411095765 (1)
Húsvéti tojásvadászat
Sóbors
Ez is érdekelhet
Retikül
Top olvasott cikkek

A nemzetközi tej- és beszerzési piacon az utóbbi napokban kialakult árcsökkenésre reagálva, az Aldi Magyarország hétfőtől jelentősen, 20%-kal csökkenti a kínálatában a legkeresettebb vajak árát.

Az alacsonyabb árak a nemzetközi és a magyar forrásból érkező vajak esetében egyaránt érvényesülnek, és nem akciós, hanem tartósan alacsony árak lesznek.

Olcsóbb lesz a vaj az Aldiban

Az utóbbi napokban jelentős változás ment végbe a nemzetközi tejpiacon. A nagyobb mennyiségben előállított nyerstej miatt egyrészt megnőtt a kínálat, ami a nyerstej árának csökkenéséhez vezetett. Másrészt januárban számos beszállítói szerződés lejárt.

Az Aldi Magyarország alacsonyabb beszerzési árakat ért el, ezért a mai naptól jelentősen, 20%-kal csökkentette a két legnépszerűbb, nemzetközi beszerzésű, 82%-os Desira és Milfina saját márkás vaj árát, így ezek 1199 forint helyett ezentúl 959 forintba kerülnek.

GettyImages-1449122083
Fotó: Nathan Stirk / Getty Images Hungary

Ugyancsak csökkentette az áruházlánc a magyar beszerzésű, 60%-os zsírtartalmú, 100 grammos saját márkás Kokárdás vaj árát, ami 479 forint helyett mostantól 383 forintba kerül. Ez a három népszerű saját márkás Aldi termék adja az áruházlánc teljes vajforgalmának több mint felét, így a vásárlók a legkedveltebb vajakat a mai naptól már valamennyi Aldi-üzletben jelentősen olcsóbban tudják beszerezni.

"A legnépszerűbb saját márkás vajaink árát a mai naptól 20%-kal csökkentjük, ami nem egyszeri akció, hanem tartós árcsökkentés és az alacsonyabb beszerzési árelőnyünket azonnal továbbadjuk vásárlóinknak.

Keressük a lehetőséget, hogy még több magyar és nemzetközi vajtermék esetében lejjebb vigyük az árakat. Bízom abban, hogy a vajárak csökkenése csupán a kezdet, és a tejtermékek, illetve általában az élelmiszerek esetében további árcsökkentéssel tudjuk támogatni a fogyasztókat” - mondta Bernhard Haider, az Aldi Magyarország Élelmiszer Bt. országos ügyvezető igazgatója.

Dilemma podcast

A Dilemma a femina.hu podcastje, mely minden adásban egy-egy megvitatást érdemlő témát jár körbe. Podcast-sorozatunk legújabb részében a testpozitivitás került terítékre. Tényleg építő jellegű vagy egyre egészségtelenebb a body positivity mozgalom? Mitől függ a testünkkel való viszonyunk? Miért mennek általában a nők plasztikáztatni?

Promóció

Nagy változtatásra készül a Lidl: ennek sokan nem fognak örülni

Jelentős lépésre szánta el magát a népszerű áruházlánc.

Nagy változtatásra készül a Lidl: ennek sokan nem fognak örülni

Jelentős lépésre szánta el magát a népszerű áruházlánc.

Elolvasom

Képek: Getty Images Hungary

Ezt is szeretjük