Így nézett ki a Keleti pályaudvar 1884-ben: érdekes így látni a jól ismert épületet
Nézd meg képeken, milyen volt a Keleti pályaudvar régen.

Budapest legforgalmasabb személypályaudvara a Keleti pályaudvar, amely négy fő vasútvonal kiindulópontja, valamint a legjelentősebb nemzetközi vasúti csomópont Magyarországon, és a legtöbb belföldi InterCity járat induló- és végállomása. Az épületet - legalább kívülről - általában azok is jól ismerik, akik nem sűrűn vonatoznak, hiszen fontos csomópont: sok más tömegközlekedési eszköz megállója vagy végállomása is található a pályaudvarnál, és több forgalmas útvonaltól, a Thököly úttól, a Kerepesi úttól és a Rákóczi úttól is karnyújtásra van.
A Baross téri objektum 1881 és 1884 között épült fel Rochlitz Gyula építész és Feketeházy János hídépítő mérnök tervei alapján. Bár a Keleti pályaudvar az elmúlt 140 év során több felújításon, bővítésen és átalakításon esett át, érdekes látni, hogy a korszerűsítések során sikeresen megőrizték a műemlék épület eredeti arculatát, és minden módosítás ellenére ma is nagyon hasonló a látkép.
A Keleti pályaudvar régen
Amellett, hogy az összkép nem változott jelentősen, azért mégis nagyon más napjainkban a Keleti pályaudvar és környéke, mint frissen épülve, és a múlt század elején. Nézd meg, hogy nézett ki a helyszín, amikor még nem volt ott a metróaluljáró, és a vasúti forgalom is sokkal szerényebb volt, mint ma!
Kiemelt kép: Getty Images

Femina akták - Méhnyakrák
A Femina Aktában mindent megtudhatsz a méhnyakrákról, ami évente több ezer nőt érint hazánkban. Összegyűjtöttük a legfontosabb információkat, többek között megismerheted a méhnyakszűrés értékelési módjait, megtudhatod, hogyan kell értelmezni a leleten látott eredményt, mi a különbség a hagyományos nőgyógyászati citológiai vizsgálat és a HPV-szűrés között vagy elkerülhető-e a kemoterápia a méhnyakrák esetén?
Promóció