4 bizarr reklám, amitől halálra rémültünk: te meg mered nézni?

Fontos, hogy egy reklám figyelemfelkeltő legyen, de némelyik egyenesen ijesztőre sikerült.

Dilemma - Izgalmas témák, különböző nézőpontok a Femina új podcastjében.
Sóbors
Ez is érdekelhet
Retikül
Top olvasott cikkek

Az emberiség ingerküszöbe a technika fejlődésével egyre magasabbra tevődött. Manapság már nem elég egyetlen sokkoló mondat vagy képkocka, szinte szükségünk van arra, hogy adrenalinbombákkal célozzanak minket a tévé képernyőjén keresztül, máskülönben elveszítjük az érdeklődésünket.

Valószínűleg a következő reklámok megálmodói is ezt tartották szem előtt, csakhogy túllépték azt a bizonyos határt, ami elválasztja a jó ízlést és a bizarr elképzeléseket.

A következő felvételeket csak akkor nézd meg, ha elég bátor vagy!

Kávé-túladagolás

Egy ideális kávéreklámot valahogy úgy képzel az ember, hogy George Clooney oldalán üldögél a napsütésben egy teraszon.

De ha nincs is benne egy jóképű színész, aki megdobogtatná a női szíveket, akkor is minimum egy szép tájra és megnyugtató, harmonikus pillanatokra vágynánk, miközben a kávéscsészét nézegetnénk, nem pedig egy olyan kávé-túladagolástól szenvedő, groteszk emberfajzatra, aki úgy megijeszt mindenkit, hogy majdhogynem szívmegállást okoz.

A K-fee márka nagy dózisú koffeines kávéjáról készült hirdetés kiérdemelhetné a világ legrosszabb reklámja címet.

Olcsó mobil

Hiába annyira kedveltek manapság a zombis, vámpíros és más természetfeletti lényekkel kísért alkotások, azért ezeknek is megvan a maguk helye és ideje: mondjuk úgy este tíz után, amikor véletlenül sem kapcsolhat oda egyetlen nyúlszívű sem. A következő mobilreklám azonban főműsoridőben is futott, annak ellenére, hogy még fényes nappal is hideglelést lehet tőle kapni. Mindezt azért, mert csak 59,95 fontba került a Samsung Toco Icon készüléke.

Ha mindez nem elég, akkor mit szólnál egy kislány szelleméhez, aki egy kihalt föld alatti parkolóban bukkan fel? Szintén rémisztő húzás a Phones 4U-tól.

Finom jégkrém?

A jégkrémreklám kapcsán összegörgetett csokigombócok ugranak be elsőként, nem pedig egy földönkívülinek tűnő, tetőtől talpig jégkrémmel borított személy, aki ráadásul még le is kanalazza és meg is eszi a testén található fagyit, mintha ez a világ legtermészetesebb dolga lenne.

Dilemma podcast

A Dilemma a femina.hu podcastje, mely minden adásban egy-egy megvitatást érdemlő témát jár körbe. Létezik ideális mennyiségű képernyőidő? Kétéves koráig ne is lásson okoseszközt a gyerek? Káros lehet a Mancs őrjárat? Mennyire egészségtelen alkalmazáson követni a gyerek lokációját? Hasznosak a szülőifelügyelet-alkalmazások? Melyek a dopamintúltengés jelei? Az online bullying kérdésköre: mi a különbség a vélemény, a kritika és a bántás közt? A Dilemma első évadának utolsó epizódjában többek között a fenti kérdésekre kereste a választ Mészégető Marcsi, a Hello Szülő főszerkesztője, Horváth Eszter, a Femina újságírója, valamint Pintér Ada műsorvezető.

Promóció

Bár a Little Baby's Ice Cream reklámját humorosnak szánták, sokkal inkább ijesztőre és még annál is visszataszítóbbra sikeredett. Mindezt olyan hangalámondással, amitől feláll a szőr az ember hátán.

Ezt is szeretjük