Második válás kedvezménnyel: furcsa kuponokkal próbálják megnyerni a vásárókat
Válogatás a világ legkülönösebb kuponos akcióiból.
Egy felmérés szerint a magyarok harmada halasztott már el vásárlást azért, hogy később kedvezménnyel szerezhesse be a kívánt terméket, míg 40% a kuponos akciók hatására olyasmit is beszerez, amit egyébként nem tervezett. A kuponozás történelmének közel 140 éve alatt bőven akadtak furcsa leárazási ajánlatok.
Második válás szinte ingyen!
A második válópert 50%-os engedménnyel vállalja Sean Simmons georgiai ügyvéd a helyi újságban meghirdetett kuponja szerint. – Vegyél egy válást, és kapd meg a másodikat féláron - állt a hirdetés szövegében. A kupon nagy felzúdulást keltett pár éve Amerikában, még Jay Leno műsorában is viccelődtek a témán. Simmons a Huffington Postnak elmondta, hogy a kuponakció működött, megbízásainak száma emelkedett.
Boldog befejezés
Nevada az egyetlen olyan állam az USA-ban, amelynek bizonyos megyéiben - szigorú szabályok mellett - legális a szexuális szolgáltatások nyújtása. A Las Vegas környéki Henderson masszázsszalon különleges kuponakcióval ünnepelte meg a nyitását: az újságból kivágott szelvény felmutatásával a vendégek ingyen "boldog befejezést" kaphattak. A promóciós anyagon hozzátették azt is, hogy egy vevő egy kupont használhat fel.
Utazz magánrepülővel, kuponnal olcsóbb, mint a vonat
A magénrepülőgépek olykor a teljes árat fizető ügyfél leszállítása után utasok nélkül térnek vissza a bázisként szolgáló repülőterükre. Ezeket az üres üléseket szeretné betölteni egy légitársaság: a megfelelő kuponnal egy-egy útra akár már 500-1000 dollárért fel lehet szállni a repülőre, ha pedig összeáll egy kisebb társaság a gép kibérlésére, akkor a business jetes repkedés olcsóbb, mint a vonatozás.
10 dollár után jár egy zeller
Sajnos már 2006-ban lejárt az őrületes promóció, így hiába jelentkeznél az egyik amerikai élelmiszeráruház kasszájánál a kivágott kuponnal, amellyel 10 dollár vásárlás után egy darab ingyen zeller átvételére jogosított. Azért óvatosan bántak a készlettel, egy vásárló heti egy kupont használhatott fel.
Altatás szakemberrel 100 dollárért
Visszautasíthatatlan ajánlat: a kupon felmutatásával potom 100 dollárért egy profi dugja ágyba a vendéget, megigazítja a párnáját, betakargatja, és angyali hangján saját költésű altatódalokat is énekel neki. Miután a páciens lélegzése lelassult, és édes álomba merült, az altató szakember csendben elhagyja a hálószobát. A szolgáltatás teljes, voucher nélküli ára nincs feltüntetve.
Vásárolj Femina Klub bérletet!
Vásárolj bérletet, és vegyél részt a 2025-ös év különleges előadásain, ahol izgalmas témákról hallhatsz elismert szakértőktől és közéleti személyiségektől.
- Knapek Éva, aki a társfüggőségről és a mérgező kapcsolatokból való szabadulásról beszél. 2025.01.07.
- Kajdi Csaba, aki humorral és őszinteséggel osztja meg tapasztalatait nőkről és élettapasztalatairól "Anyámtól a modellekig" témában. 2025.02.19.
- Steigervald Krisztián, aki a generációk közötti kommunikáció kihívásait tárgyalja "Boomerek és Zoomerek" című előadásában. 2025.04.09.
További részletek: feminaklub.hu/
Helyszín: MOM Kulturális Központ
Promóció
Az első kupon
A multicégek és a kuponok találkozása nem új történet: a Coca-Cola 1887-ben adta ki az első kupont. Akkor még a vállalat nem sejtette, hogy ezzel megreformálja a kereskedelem történelmét. A voucherrel a vásárlók egy pohár ingyen italhoz jutottak, a marketingstratégia pedig sikeresnek bizonyult. A Coupon Sherpa adatai szerint 1894 és 1913 között kilencből egy amerikai rendelkezett a kuponnal, ez pedig 8,5 millió ingyen italt jelentett.
Mára a legnagyobb brandek használják a kuponos módszert, például a JOY-Napok karácsonyi kiadásában is sok lehetőségek közül válogathatnak a vásárlók. A módszer jó hatással van a hosszú távú imidzsépítésre, megjutalmazza az új és a visszatérő vevőket, valamint serkenti az eladásokat. Az emberek imádják a kuponokat.
Kiemelt kép: Getty Images
A legabszurdabb eladó holmik a neten
Egyszerűen elképesztő, miket akarnak rásózni a márkák az emberekre. A webshopok oldalain rá lehet akadni olyan darabokra, amiket legalább kétszer meg kell nézni ahhoz, hogy elhidd: igen, tényleg jól látod, mit kínálnak eladásra.
A legabszurdabb eladó holmik a neten: a vállra akasztható miniszéktől a 11 milliós repülőtáskáig
Egyszerűen hihetetlen, miket akarnak rásózni a márkák az emberekre.
ElolvasomOLVASD EL EZT IS!
- statisztika
- érdekesség