Magyar férfi indította el a legújabb Facebook-kihívást: jobb, mint a jeges vödör!

Próbáld ki!

Ez nem veszélyes, ráadásul még értelme is van.

Dilemma - Izgalmas témák, különböző nézőpontok a Femina új podcastjében.
Sóbors
Ez is érdekelhet
Retikül
Top olvasott cikkek

Egy magyar férfi, Buzsik Tibor szeptember elején egy egészen új, sokkal értelmesebb és nemesebb kihívást hirdetett a Facebookon, mint az eddigiek. A veszélyes Ice Bucket Challenge és a még veszélyesebb Beer Challenge után arra buzdítja a felhasználókat, hogy vásároljanak be egy rászorulónak.

Ezt a kezdeményezést tovább hirdette VIASAT3 műsorvezetője, Tokár Tomi is, aki az alábbi bejegyzéssel és fotóval még szélesebb körhöz juttatta el az üzenetet.

- Nem értem. Miért? Én ilyet még soha nem láttam! - mondogatta végig, míg bevásároltunk az éjszaka közepén. Hajléktalan. Éjszakánként jár be olvasgatni. Csak beugrottam hazafelé venni valamit, és nem tudtam otthagyni. Odamentem, és megmondtam, hogy most akkor bevásárolunk!

Bármit, amit szeretne. Soha nem láttam még embert ennyire értetlenül állni, és csodálkozni azon, ami történik. Én hatódtam meg a legjobban, ahogyan félve pakolgatott be a kosárba, és még akkor sem értette, hogy miért segítek.

Nem akarom magam most sem piedesztálra emelni, de ezt nagyon sokan megtehetnénk! Legyen ez az új "challange" és legyen az a menő, aki képet tölt fel arról, hogy bevásárolt egy rászorulónak! Bárki legyen is az... A fotót is csak ezért csináltam. Osszátok meg kérlek és hajrá! Köszönöm! Tomi - írta a műsorvezető a képhez, amit a Facebook-oldalán osztott meg.

Leadkép: instagram.com/tokartomi

Ha a Facebook valóságos lenne

Nézd meg, mi történne, ha a közösségi oldalak nem csak a világhálón léteznének!

Ez aztán fájna! Miért jó, hogy a Facebook nem valóságos?

Nézegess képeket!

Elolvasom

Dilemma podcast

A Dilemma a femina.hu podcastje, mely minden adásban egy-egy megvitatást érdemlő témát jár körbe. A legújabb epizódban arról dilemmázunk, hogy miért ülünk fel a legfrissebb trendekre, miért követjük megszállottan a divatirányzatokat, valamint a fogyasztás és a reklámvilág pszichológiájának is a mélyére ástunk. Pintér Ada beszélget Márton Szabolccsal az Indamedia csoport ügyfélélmény igazgatójával, és Kazár Zalán Kristóffal a Femina újságírójával.

Promóció

Ezt is szeretjük