Ki nézegeti folyton a Facebook-profilodat? Az alkalmazással azonnal kiderítheted!
Állítsd össze a legnagyobb rajongóid toplistáját!

Ez is érdekelhet
beauty and style
Top olvasott cikkek

Végre megtudhatod, melyik ismerősöd a legnagyobb rajongód, aki nemcsak bőszen kedvel és kommentel, de valószínűleg sok időt tölt az adatlapodon.

Sőt, a következő alkalmazással nemcsak könnyedén böngészhetsz a korábbi Facebook-posztjaid között, de akár törölhetsz is régi, kínos bejegyzéseket.

Új alkalmazás

Biztosan te is kíváncsi vagy rá, ki az, aki a legtöbb időt tölti a posztjaid nézegetésével, és ki az, aki sokat kommentel, lájkol? Bár - ahogyan azt korábban megírtuk, kattints ide a cikkért - arra továbbra sincs lehetőség, hogy megtudd, ki látogatott meg, de azt már láthatod, ki az, aki a legnagyobb aktivitást mutatja a megosztásaidnál.

Volt valaha, hogy kitörölted volna néhány régi posztodat? Vagy csak egyszerűen visszakeresnél néhány vicces bejegyzés után? Ha igen, akkor erre is itt van számodra a megoldás!

A StatusHistory alkalmazás, amit ide kattintva érhetsz el, alapvetően két célt szolgál: kiderítheted, ki a top 10 követőd - ezt az aktivitás, tehát a lájkok és kommentek alapján számolja -, vagy egyszerűen végigböngészheted az összes eddigi bejegyzésedet - még a hamisakat is -, akár egy kis takarítás, akár egy kis nosztalgia a cél.

Az ilyen posztokat ne lájkold!

A közösségi oldalakon sokszor jelennek meg olyan posztok, amelyek társadalmi felelősségvállalásra buzdítják az embereket. Téged mire döbbentenek rá a következő képek?

Hogyan használhatod?

Az alkalmazás kizárólag HTML5 böngészőkkel használható - ezek közé tartozik a legtöbb okostelefon böngészője is -, és JavaScript-alapokon működik.

Amint megadod az alkalmazásnak a Facebook-adataidat, az el is kezdi végigböngészni az összes eddigi állapotfrissítésedet. Ha ez megtörtént, onnantól kulcsszavak segítségével keresgélhetsz közöttük.

Ha még több érdekességre vagy kíváncsi a közösségi médiával kapcsolatban, látogass el a Social Daily Magyarország honlapjára!

A fejlesztő szerint az egyszerű Facebook-felhasználók mellett a márkaoldalak is profitálhatnak az applikáció használatából, hiszen segítségével például könnyedén megjutalmazhatják a leghűségesebb követőiket.

Ezt is szeretjük