Így intézheted el a leggyorsabban a biztosítási ügyeket: megújult az internetes kárbejelentő

A digitális kárbejelentő alkalmazást idén januári indulása óta 173 ezren töltötték le.

Digitális kárbejelentő

Már webes felületen, azaz akár a telefon böngészőjével, laptopon, tableten vagy asztali számítógépen is kitölthető a Magyar Biztosítók Szövetségének - Mabisz - eddig csak applikációként használható digitális kárbejelentője - közölte a szervezet. Az alkalmazás még nem használható Casco-károk rögzítésére. Az eddigi tapasztalatok szerint a legtöbben 20-25 perc vagy annál rövidebb idő alatt töltik ki mobiltelefonjukon az e-kárbejelentőt.

A gyorsabb ügyintézést segíti, hogy az ekar.hu oldalon már található egy demo változat is. Az alkalmazás és a webes felület jelenleg két, Magyarországon biztosított gépjárművet érintő káresemény bejelentésére használható. Többes baleset esetén párosával lehet kitölteni. A papíralapú, kék-sárga nyomtatványt pedig továbbra is mindenki szabadon választhatja a balesetek bejelentéséhez.

Azokban az esetekben, amelyekben az e-kárbejelentő alkalmazás valamilyen okból nem használható - például külföldi vagy biztosítatlan gépjármű esetén -, továbbra is a hagyományos, kék-sárga nyomtatványra lesz szükség. Amennyiben a balesetben érintett másik gépjármű rendszáma ismeretlen, a rendőrségen be kell jelenteni a káreseményt, majd ezt követően online lehet megtenni a kárbejelentést.

Az alkalmazást idén januári indulása óta 173 ezren töltötték le, a biztosítótársaságokhoz ezzel elküldött kárbejelentések száma meghaladja az 1200-at. Februárban, az indulást követő első teljes hónapban 570 e-kárbejelentés érkezett a társaságokhoz, miközben a kgfb-piacon részt vevő 13 társasághoz 16 027 kárbejelentés érkezett.

Dilemma podcast

A Dilemma a femina.hu podcastje, mely minden adásban egy-egy megvitatást érdemlő témát jár körbe. A legújabb epizódban arról dilemmázunk, hogy miért ülünk fel a legfrissebb trendekre, miért követjük megszállottan a divatirányzatokat, valamint a fogyasztás és a reklámvilág pszichológiájának is a mélyére ástunk. Pintér Ada beszélget Márton Szabolccsal az Indamedia csoport ügyfélélmény igazgatójával, és Kazár Zalán Kristóffal a Femina újságírójával.

Promóció

Ebben a cikkben nem tartjuk etikusnak reklámok elhelyezését. Részletes tájékoztatást az Indamedia Csoport márkabiztonsági nyilatkozatában talál.

Indamedia Csoport
Ezt is szeretjük