Modellek helyett hétköznapi hősök lettek a kampány arcai - Imádják az emberek a fotókat
Ezek az ápolónők nemcsak gyönyörűek, hanem igazi hősök is.

Eddig sem volt kérdés, mennyire nehéz és becsülendő az egészségügyi dolgozók munkája, ám a koronavírus okozta helyzet ezt csak megerősítette. A szakma minden egyes részvevője igazi hősként harcolt, és harcol a mai napig a járvány ellen, egy sportszergyártó cég pedig úgy érezte, ők azok, akik a leghitelesebben képviselhetik a termékeiket.
A Reebook vállalat ugyanis nemrég egy Wonder Woman névre keresztelt cipőkollekciót dobott piacra, de ahelyett, hogy modellekkel fotózták volna a kampányt, ápolónőket kértek fel a népszerűsítésre, hiszen egyszerre erősek és gyönyörűek.
Erőt sugárzó képek készültek a mindennapi hősökről
A kampány fotóin hat bátor nővér látható Bostonból, ahol a Reebok központja található: Taylor Meyer ápolónő, Vilma Pacheco ápolónő, Kathryn D'Innocenzo sürgősségi ápoló, Suki Stiles bejegyzett nővér, Cassie Moy regisztrált nővér és Solange Rosa sürgősségi ápoló. A cég szóvivője szerint ezek az ápolónők nap mint nap küzdenek az évszázad első globális járványával, életüket kockáztatva mások megmentéséért, és bár lehet, hogy nem tekintik magukat valóságos csodanőknek, ők mégis annak látják őket.

Lehet-e boldog, aki intelligens? - A tudás hatása a lelki egészségre
Kepes András író, újságíró a Femina Klub júniusi előadásán arra keresi a választ, hogyan találhatunk boldogságot egy folyamatosan változó, kihívásokkal teli világban. Hogyan formálhatjuk úgy az életünket, hogy az ne csak sikeres, de valóban örömteli is legyen?
További részletek: feminaklub.hu/
Jegyek kizárólag online érhetőek el, korlátozott számban.
Időpont: 2025. június 5. 18 óra
Helyszín: MOM Kulturális Központ
Promóció
(Képek forrása: reebok / Instagram)