Modellek helyett hétköznapi hősök lettek a kampány arcai - Imádják az emberek a fotókat

Ezek az ápolónők nemcsak gyönyörűek, hanem igazi hősök is.

Ápolónők reklámarcként
Dilemma - Izgalmas témák, különböző nézőpontok a Femina új podcastjében.
Sóbors
Retikül
Top olvasott cikkek

Eddig sem volt kérdés, mennyire nehéz és becsülendő az egészségügyi dolgozók munkája, ám a koronavírus okozta helyzet ezt csak megerősítette. A szakma minden egyes részvevője igazi hősként harcolt, és harcol a mai napig a járvány ellen, egy sportszergyártó cég pedig úgy érezte, ők azok, akik a leghitelesebben képviselhetik a termékeiket.

A Reebook vállalat ugyanis nemrég egy Wonder Woman névre keresztelt cipőkollekciót dobott piacra, de ahelyett, hogy modellekkel fotózták volna a kampányt, ápolónőket kértek fel a népszerűsítésre, hiszen egyszerre erősek és gyönyörűek.

Erőt sugárzó képek készültek a mindennapi hősökről

A kampány fotóin hat bátor nővér látható Bostonból, ahol a Reebok központja található: Taylor Meyer ápolónő, Vilma Pacheco ápolónő, Kathryn D'Innocenzo sürgősségi ápoló, Suki Stiles bejegyzett nővér, Cassie Moy regisztrált nővér és Solange Rosa sürgősségi ápoló. A cég szóvivője szerint ezek az ápolónők nap mint nap küzdenek az évszázad első globális járványával, életüket kockáztatva mások megmentéséért, és bár lehet, hogy nem tekintik magukat valóságos csodanőknek, ők mégis annak látják őket.

A csodálatos és erős nők elárulták, hogy vannak köztük olyanok, akik a járványhelyzet miatt már hónapok óta nem látták a családjukat. Bár nehezen viselik, tudják, hogy az ő érdekükben is most ez a legfontosabb.
Fotó: reebok / Instagram
Minden kihívás ellenére ezek a nők hálásnak érzik magukat azért, hogy az élvonalban dolgoznak ezekben a nehéz időkben. "Volt egy barátom, aki egyszer azt mondta nekem, hogy az ápolás hálátlan munka, de valójában nem az. A családtagok és a betegek is nagyon hálásak."
Fotó: reebok / Instagram
Az emberek tetszését elnyerte a kampány, hiszen igazi hősöket mutatnak be, akik valóban csodanők.
Fotó: reebok / Instagram
Bár erősnek mutatják magukat, nekik is vannak kétségeik. Félnek a vírustól, és hogy mi lesz utána, de ezt próbálják nem mutatni a külvilág felé.
Fotó: reebok / Instagram
„Péntek volt, és én voltam a sürgősségin, és csak jöttek a betegek egymás után. Küzdöttek a lélegzéssel. Ennyi volt. Nem volt visszaút. A COVID itt volt, és folytatnunk kellett a harcot" - mondta az egyik nővér a kezdeti időszakról.
Fotó: reebok / Instagram
A cég az erőteljes fotók mellett egy mini dokumentumfilmet is létrehozott, amelyben az ápolóknak lehetőségük volt megosztani gondolataikat, érzéseiket és tapasztalataikat ezekben a bizonytalan időkben.
Fotó: reebok / Instagram

Lehet-e boldog, aki intelligens? - A tudás hatása a lelki egészségre

Kepes András író, újságíró a Femina Klub júniusi előadásán arra keresi a választ, hogyan találhatunk boldogságot egy folyamatosan változó, kihívásokkal teli világban. Hogyan formálhatjuk úgy az életünket, hogy az ne csak sikeres, de valóban örömteli is legyen?

További részletek: feminaklub.hu/

Jegyek kizárólag online érhetőek el, korlátozott számban.

Időpont: 2025. június 5. 18 óra

Helyszín: MOM Kulturális Központ

Promóció

(Képek forrása: reebok / Instagram)

Ehhez a cikkhez ajánljuk

Ezt is szeretjük