Modellek helyett hétköznapi hősök lettek a kampány arcai - Imádják az emberek a fotókat
Ezek az ápolónők nemcsak gyönyörűek, hanem igazi hősök is.

- Ismét összefogtak a Fressnapf vásárlói: közel 12 millió Ft adomány a Kutyák Határok Nélkül Alapítványnak (x)
- Korábbi évadkezdéssel és bővebb műfaji kínálattal nyit a Margitszigeti Szabadtéri Színház (x)
- Színésznőként ismertük meg, most mesekönyvet illusztrál - A karantén alatt Korponay Zsófi ezzel foglalkozik

- KRESZ-tábla-kvíz: tudod, melyik a várakozni tilos tábla? Teszteld tudásodat!
- Dér Heni gyönyörű menyasszony volt: különleges ruhában ment férjhez
- Galambos Lajos házassága 22 év után válságban van - Ezért romlott meg a kapcsolatuk Boglárkával
- Kvíz! 8 ismert gyerekdal jogásznyelvre lefordítva: mennyit találsz el közülük?
- 122 éves koráig élt a francia asszony: különös képeken mutatjuk hosszú életét
Eddig sem volt kérdés, mennyire nehéz és becsülendő az egészségügyi dolgozók munkája, ám a koronavírus okozta helyzet ezt csak megerősítette. A szakma minden egyes részvevője igazi hősként harcolt, és harcol a mai napig a járvány ellen, egy sportszergyártó cég pedig úgy érezte, ők azok, akik a leghitelesebben képviselhetik a termékeiket.
A Reebook vállalat ugyanis nemrég egy Wonder Woman névre keresztelt cipőkollekciót dobott piacra, de ahelyett, hogy modellekkel fotózták volna a kampányt, ápolónőket kértek fel a népszerűsítésre, hiszen egyszerre erősek és gyönyörűek.
Erőt sugárzó képek készültek a mindennapi hősökről
A kampány fotóin hat bátor nővér látható Bostonból, ahol a Reebok központja található: Taylor Meyer ápolónő, Vilma Pacheco ápolónő, Kathryn D'Innocenzo sürgősségi ápoló, Suki Stiles bejegyzett nővér, Cassie Moy regisztrált nővér és Solange Rosa sürgősségi ápoló. A cég szóvivője szerint ezek az ápolónők nap mint nap küzdenek az évszázad első globális járványával, életüket kockáztatva mások megmentéséért, és bár lehet, hogy nem tekintik magukat valóságos csodanőknek, ők mégis annak látják őket.
(Képek forrása: reebok / Instagram)