Modellek helyett hétköznapi hősök lettek a kampány arcai - Imádják az emberek a fotókat

Ezek az ápolónők nemcsak gyönyörűek, hanem igazi hősök is.

Ápolónők reklámarcként
Dilemma - Izgalmas témák, különböző nézőpontok a Femina új podcastjében.
Sóbors
Ez is érdekelhet
Retikül
Top olvasott cikkek

Eddig sem volt kérdés, mennyire nehéz és becsülendő az egészségügyi dolgozók munkája, ám a koronavírus okozta helyzet ezt csak megerősítette. A szakma minden egyes részvevője igazi hősként harcolt, és harcol a mai napig a járvány ellen, egy sportszergyártó cég pedig úgy érezte, ők azok, akik a leghitelesebben képviselhetik a termékeiket.

A Reebook vállalat ugyanis nemrég egy Wonder Woman névre keresztelt cipőkollekciót dobott piacra, de ahelyett, hogy modellekkel fotózták volna a kampányt, ápolónőket kértek fel a népszerűsítésre, hiszen egyszerre erősek és gyönyörűek.

Erőt sugárzó képek készültek a mindennapi hősökről

A kampány fotóin hat bátor nővér látható Bostonból, ahol a Reebok központja található: Taylor Meyer ápolónő, Vilma Pacheco ápolónő, Kathryn D'Innocenzo sürgősségi ápoló, Suki Stiles bejegyzett nővér, Cassie Moy regisztrált nővér és Solange Rosa sürgősségi ápoló. A cég szóvivője szerint ezek az ápolónők nap mint nap küzdenek az évszázad első globális járványával, életüket kockáztatva mások megmentéséért, és bár lehet, hogy nem tekintik magukat valóságos csodanőknek, ők mégis annak látják őket.

Dilemma podcast

A Dilemma a femina.hu podcastje, mely minden adásban egy-egy megvitatást érdemlő témát jár körbe. A legújabb epizódban arról dilemmázunk, hogy miért ülünk fel a legfrissebb trendekre, miért követjük megszállottan a divatirányzatokat, valamint a fogyasztás és a reklámvilág pszichológiájának is a mélyére ástunk. Pintér Ada beszélget Márton Szabolccsal az Indamedia csoport ügyfélélmény igazgatójával, és Kazár Zalán Kristóffal a Femina újságírójával.

Promóció

(Képek forrása: reebok / Instagram)

Ezt is szeretjük