A legeredetibb reklámfilmek, amiket valaha láttál

Szombaton újra reklámzabálás

Május 28-án a Millenárison Reklámzabálók Éjszakája!

Dilemma - Izgalmas témák, különböző nézőpontok a Femina új podcastjében.
Sóbors
Ez is érdekelhet
Retikül
Top olvasott cikkek

Magyarországon az év legfergetegesebb reklámhabzsolása, a Reklámzabálók Éjszakája kápráztatja el közönségét – a reklámfilm történetének legeredetibb és legemlékezetesebb alkotásaival. A 10. jubileumát ünneplő Reklámzabálók turné következő hazai állomása új helyszínen, a Millenárison lesz, ahol idén megrendezik a Reklámzabálók Délutánját is. Az időpont 2011. május 28., szombat.

Reklámzabálók Éjszakája

A hosszú koplalás után ezen az estén is – az előző évtizedben megszokott – féktelen kulturális szórakoztatás, igazi katarzisélmény és a reklámínyenceknek szóló önfeledt lakoma várható. A rendezvény alapját egy évente megújuló – 6 órás – nemzetközi reklámfilmvetítés adja. Ezenfelül látványos show-műsorok, koncertek, díjátadók, stand up comedy és promóciós aktivitások színesítik a programot.

Párizsból indult

A 30 évvel ezelőtt Párizsból indult eseménysorozatnak köszönhetően napjainkban 52 ország 172 városában – Zágrábtól egészen Rio de Janeiróig – ünneplik a reklámszakmát évente. Ez 12 millió embert jelent világszerte, valamint 90 ezer látogatót hazánkban. A Reklámzabálók Éjszakája ismét fergeteges világ körüli utazásra invitál. Ezúttal a zöld kultúrák, a környezetvédelmi trendek, a felelős márkák, valamint a megbízható arcok sokféleségét ismerheti meg a közönség a két rendezvény alatt.

Öko vagy-e?

A 2011-es év központi témája az Öko vagy-e? kérdésre adandó válasz, azaz a környezet-tudatosság. A programban így – sok egyéb mellett – nagy hangsúlyt kap a környezetvédelem, a fenntartható fejlődés zöld eszméjének népszerűsítése is. A szervezők a környezetvédelmi és marketing szakmák képviselőit, valamint a laikus érdeklődőket is megszólítják.

A 10 legvidámabb hely Budapesten, az egész család számára

Nézegess képeket!

Elolvasom

Reklámzabák Délutánja

Idén a nagy érdeklődésre való tekintettel lesz Reklámzabálók Délutánja is. Délután a 2009-es reklámfilm-válogatás kerül bemutatásra, közösségi kertészettel és beltéri sportolási lehetőségekkel kiegészítve. A rendezvény szervezőinek elhatározása az, hogy megmutassák a legújabb trendeket, kiemelve az értéket képviselő alkotásokat.

Dilemma podcast

A Dilemma a femina.hu podcastje, mely minden adásban egy-egy megvitatást érdemlő témát jár körbe. A legújabb epizódban arról dilemmázunk, hogy miért ülünk fel a legfrissebb trendekre, miért követjük megszállottan a divatirányzatokat, valamint a fogyasztás és a reklámvilág pszichológiájának is a mélyére ástunk. Pintér Ada beszélget Márton Szabolccsal az Indamedia csoport ügyfélélmény igazgatójával, és Kazár Zalán Kristóffal a Femina újságírójával.

Promóció

Borsos Sándor szervező szavaival

A jó reklám eszköztára gazdag, több szinten fejti ki hatását: egyesíti a zene, a vizuális eszközök, a gegek, a kifinomult üzenet, a humor erejét. – vallja Borsos Sándor, a rendezvény főszervezője.

Helyszín: Millenáris B csarnok, Budapest II. kerület Kis Rókus u. 16–20.
Időpont: 2011. május 28. 12:00-04:00-ig.
Jegyár: Délutáni jegyár: 3900 forint, éjszakai jegyár: 5400 forint, VIP-belépő: 7900 forint, AdVillage jegyár: 2500 forint, egész napos jegyár: 11900 forint.
Ezt is szeretjük