A legeredetibb reklámfilmek, amiket valaha láttál
Szombaton újra reklámzabálás
Május 28-án a Millenárison Reklámzabálók Éjszakája!

- Angelina Jolie és Brad Pitt középső lánya jól megnőtt: a 14 éves Shiloh olyan magas, mint az anyja
- Helyesíráskvíz, amit sokan elrontanak: egyelőre vagy egyenlőre, melyik a jó?
- Julia Roberts barátnőjét játszotta a Micsoda nőben - Ma tuti elsétálnál az 58 éves színésznő mellett az utcán
- Általános iskolai helyesíráskvíz: egyelőre vagy egyenlőre, melyik a jó?
- Magyar is van a világ leghíresebb mémjei között: a rajtuk szereplő emberek így megváltoztak az évek során
Magyarországon az év legfergetegesebb reklámhabzsolása, a Reklámzabálók Éjszakája kápráztatja el közönségét – a reklámfilm történetének legeredetibb és legemlékezetesebb alkotásaival. A 10. jubileumát ünneplő Reklámzabálók turné következő hazai állomása új helyszínen, a Millenárison lesz, ahol idén megrendezik a Reklámzabálók Délutánját is. Az időpont 2011. május 28., szombat.
Reklámzabálók Éjszakája
A hosszú koplalás után ezen az estén is – az előző évtizedben megszokott – féktelen kulturális szórakoztatás, igazi katarzisélmény és a reklámínyenceknek szóló önfeledt lakoma várható. A rendezvény alapját egy évente megújuló – 6 órás – nemzetközi reklámfilmvetítés adja. Ezenfelül látványos show-műsorok, koncertek, díjátadók, stand up comedy és promóciós aktivitások színesítik a programot.
Párizsból indult
A 30 évvel ezelőtt Párizsból indult eseménysorozatnak köszönhetően napjainkban 52 ország 172 városában – Zágrábtól egészen Rio de Janeiróig – ünneplik a reklámszakmát évente. Ez 12 millió embert jelent világszerte, valamint 90 ezer látogatót hazánkban. A Reklámzabálók Éjszakája ismét fergeteges világ körüli utazásra invitál. Ezúttal a zöld kultúrák, a környezetvédelmi trendek, a felelős márkák, valamint a megbízható arcok sokféleségét ismerheti meg a közönség a két rendezvény alatt.
Öko vagy-e?
A 2011-es év központi témája az Öko vagy-e? kérdésre adandó válasz, azaz a környezet-tudatosság. A programban így – sok egyéb mellett – nagy hangsúlyt kap a környezetvédelem, a fenntartható fejlődés zöld eszméjének népszerűsítése is. A szervezők a környezetvédelmi és marketing szakmák képviselőit, valamint a laikus érdeklődőket is megszólítják.
Reklámzabák Délutánja
Idén a nagy érdeklődésre való tekintettel lesz Reklámzabálók Délutánja is. Délután a 2009-es reklámfilm-válogatás kerül bemutatásra, közösségi kertészettel és beltéri sportolási lehetőségekkel kiegészítve. A rendezvény szervezőinek elhatározása az, hogy megmutassák a legújabb trendeket, kiemelve az értéket képviselő alkotásokat.
Borsos Sándor szervező szavaival
A jó reklám eszköztára gazdag, több szinten fejti ki hatását: egyesíti a zene, a vizuális eszközök, a gegek, a kifinomult üzenet, a humor erejét. – vallja Borsos Sándor, a rendezvény főszervezője.
Időpont: 2011. május 28. 12:00-04:00-ig.
Jegyár: Délutáni jegyár: 3900 forint, éjszakai jegyár: 5400 forint, VIP-belépő: 7900 forint, AdVillage jegyár: 2500 forint, egész napos jegyár: 11900 forint.