2010 legrosszabb reklámjai
A reklámok jó része eleve idegesítő, a következők azonban kritikán aluliak. Nézd meg őket!
Egy-egy termék sikerének legfontosabb része a megfelelő marketingtevékenység, melynek érdekében a cégek olykor furcsábbnál furcsább reklámokkal bombázzák a nagyközönséget.
Van, amelyik vicces, sokak botrányosak, amiért is számos darabot betiltottak már bizonyos országokban - az alábbi filmek, bár más módon, szintén felborzolták a kedélyeket.
Nézd meg 2010 legrosszabbnak és legidegesítőbbnek kikiáltott tévés marketingremekeit!
Ami kismacskából is sok
A Quiznos egy amerikai gyorsétterem-hálózat, mely világszerte több étteremmel is rendelkezik, ahol különféle szendvicseket, leveseket és salátákat kínálnak vendégeik számára.
Tavaly a legújabb akciós ajánlatukról készült spot főszereplőinek amúgy nagyon édes kiscicákat választottak, amivel talán még nem is lenne nagy probléma, hiszen ezek az apróságok a legtöbb embert leveszik a lábukról - ahogy feltehetően az étterem rendkívüli ajánlata is.
A probléma a rájuk adott jelmezben, az enyhén fülsiketítő, őket szinkronizáló énekhangban rejlik, mely elbűvölő stílus helyett összeszedetlen és elfuserált jelleget kölcsönöz a félperces reklámnak.
Amikor a malac jobb rántva
A GEICO gépjármű-biztosításokat kínáló cég több kirendeltséggel rendelkezik szerte Amerikában, valamint a világban is. A legfrissebb reklámjuk ötlete némileg egyszerűre sikerült, bár a bájos szót már nehezebb ráilleszteni, ugyanis a kismalac hangja és kitalált viselkedése a kezdeti mosolygás után az érzékenyebb nézők idegeit teheti próbára.
A marketingesek minden bizonnyal egyszerre szerették volna a családosok számára jelezni azt, hogy hiába zsiványkodnak a gyerkőcök az úton, a GEICO-val malacuk lehet - vagyis nem kell aggódniuk. A valóságtól némileg elrugaszkodott szimbolika a legrosszabb reklámok közé helyezte ezt a spotot is.
Amelyik buszra nem tanácsos felszállni
A JG Wentworth egy pénzügyi szolgáltatásokat kínáló, piacvezető cég Amerikában, mely elsősorban magánszemélyek számára kínál megoldásokat, illetve az életjáradékok specialistájának számít a területen.
2010-es reklámja azonban a komoly szakmai háttérrel rendelkező céghez méltatlan stílust közvetít, bár a benne szereplő, egymás számára idegeneket játszó személyek az átlagpolgárok számára elérhető konstrukciókat sugallják a nézőknek.
A marketingesek által kitalált, dicsőítő stílusú operaének enyhén hipnotizáló hatású, ugyanis, ha megnézed, fennáll annak a veszélye, hogy a reklámozott szolgáltatás telefonszámát még percekig fogod dúdolgatni magadnak, annyira fülbemászó a dallam - bár vitathatatlan, hogy a reklám célját ezzel elérték.
A legrosszabb áruházi jelenet
A Staples egy irodaszereket és berendezéseket árusító áruházlánc, mely a versenytársainál megdöbbentően kedvezőbb áraira kívánta felhívni a figyelmet reklámjával, mely az internetes szavazások során, valamint szakmai körökben előbbiekhez hasonlóan szintén kiérdemelte a legrosszabb jelzőt.
A legnagyobb videomegosztó portálra ennek ellenére - vagy épp ezért - számos humoros, amatőr paródia került fel, melyek az eredeti helyszínen készültek. Ha pedig véletlenül valaki számára ismeretlen lett volna az áruház, vagy esetleg a termékek árfekvésével nem lett volna tisztában, ezek megtekintése után garantáltan tudja a legfontosabbakat a cégről.
OLVASD EL EZT IS!
- fotó
- földönkívüliek
Máig nincs magyarázat az UFO-fotókra
- botrány
- reklám