3 millióan követik az influenszert, aki valójában nem is él: a digitális Miquelával világmárkák is együtt dolgoztak
A lány közösségi oldalát látva azt hihetnénk, hogy csak egy a sok influenszer közül, ám Miquela kitűnik a tömegből.
A közösségi oldalak 2021-re már rég kinőtték azt a szerepet, amire eredetileg tervezték őket. Ma már a legnépszerűbb képmegosztó oldalak, így az Instagram nemcsak személyes fotókkal, hanem hirdetésekkel is roskadásig van, hiszen a cégek többsége ma már sokkal szívesebben reklámozza a termékeit influenszerekkel.
Nem csoda, hogy egyre többen szeretnének így pénzt keresni, ám ma már hatalmas kihívássá vált kitűnni a tömegből. Egy fiatal lánynak, Miquelának azonban sikerült. Ő első ránézésre pont úgy néz ki, mint az átlagos tartalomgyártók vagy felhasználók, ám valamiben mégis nagyon más: Miquela a valóságban nem létezik.
Modell lett a kitalált karakterből
Miquela képeit nézve azt hihetnénk, hogy egy teljesen átlagos, kaliforniai fiatal, aki szeret a barátaival lógni, divatos ruhákat viselni, de a társadalmi kérdésekben is állást foglal. Ő azonban csupán egy marketingkellék, amit Trevor McFedries és Sara DeCou alkottak még 2016-ban. A lányról kezdetben a követők valóban azt hitték, hogy igazi ember, ám 2018-ban fény derült rá, hogy Miquela egy digitális grafika. Ennek ellenére nem pártoltak el tőle rajongói, sőt, mára már 3 milliósra nőtt a követőtábora.
Az anyaság kihívásai cukormáz nélkül
A Femina Klub júniusi vendége Ráskó Eszter humorista lesz, akivel Szily Nóra, az estek háziasszonya többek között az anyaság és a nőiség kihívásairól beszélget. Vajon létezik-e recept a gyerekneveléshez? Miért olyan káros a tökéletes anya mítosza? Hogyan lehet az önazonosság és az önfelvállalás révén a nőknek felvértezni magukat a 21. századi normákkal szemben?
További részletek: femina.hu/feminaklub
Jegyek kizárólag online érhetőek el, korlátozott számban.
Időpont: 2024. június 3. 18 óra
Helyszín: Thália Színház
Promóció
(Képek forrása: lilmiquela / Instagram)