3 millióan követik az influenszert, aki valójában nem is él: a digitális Miquelával világmárkák is együtt dolgoztak
A lány közösségi oldalát látva azt hihetnénk, hogy csak egy a sok influenszer közül, ám Miquela kitűnik a tömegből.

miquela-borító
Ez is érdekelhet
beauty and style
Top olvasott cikkek

A közösségi oldalak 2021-re már rég kinőtték azt a szerepet, amire eredetileg tervezték őket. Ma már a legnépszerűbb képmegosztó oldalak, így az Instagram nemcsak személyes fotókkal, hanem hirdetésekkel is roskadásig van, hiszen a cégek többsége ma már sokkal szívesebben reklámozza a termékeit influenszerekkel.

Nem csoda, hogy egyre többen szeretnének így pénzt keresni, ám ma már hatalmas kihívássá vált kitűnni a tömegből. Egy fiatal lánynak, Miquelának azonban sikerült. Ő első ránézésre pont úgy néz ki, mint az átlagos tartalomgyártók vagy felhasználók, ám valamiben mégis nagyon más: Miquela a valóságban nem létezik.

Modell lett a kitalált karakterből

Miquela képeit nézve azt hihetnénk, hogy egy teljesen átlagos, kaliforniai fiatal, aki szeret a barátaival lógni, divatos ruhákat viselni, de a társadalmi kérdésekben is állást foglal. Ő azonban csupán egy marketingkellék, amit Trevor McFedries és Sara DeCou alkottak még 2016-ban. A lányról kezdetben a követők valóban azt hitték, hogy igazi ember, ám 2018-ban fény derült rá, hogy Miquela egy digitális grafika. Ennek ellenére nem pártoltak el tőle rajongói, sőt, mára már 3 milliósra nőtt a követőtábora.

(Képek forrása: lilmiquela / Instagram)

Ezt is szeretjük