Így nézne ki, ha egy átlagos nő szerepelne a reklámokban

Fotókon a valóság

Egy francia újságírónő újrafotózta néhány cég reklámját.

Dilemma - Izgalmas témák, különböző nézőpontok a Femina új podcastjében.
Retikül
Ez is érdekelhet
Sóbors
Top olvasott cikkek

Natalie Croquet elég vicces kis fotósorozatot készített egy kiállításra. Végigfotóztatta magát néhány igazán felső kategóriás márka reklámarcaként. Mi nagyon mókásnak találtuk, hogy mennyire vicces a modellek természetellenes szájtartása, beállítása, ha egy átlagos nő csücsörít, vagy nyitja ki ugyanúgy a száját, vág csodálkozó arcot a kamerába. Máris átjön, mennyire elrugaszkodnak a cégek a valóságtól, még akkor is, ha ezek a reklámok nem túl természetellenesek.

Igazi cukorkavilág, az arc elragadtatása csak a termékeknek szólhat, melyek egyszerűen annyira fantasztikusak, hogy muszáj ilyen fejet vágni.

A fotózás után Natalie-ék nem használtak Photoshopot.

A lila smink Natalia Vodianovának azért jobban áll.

Kate Mosson egészen természetesen hat a szinte köldökig tartó dekoltázs, az újságírónőn azonban nem, és nem is jutna eszébe senkinek így viselni ezt a kockás inget.

A hipszterkedés csak keveseknek áll jól.

A vállkidobás is nagyon mesterkélt lehet.

Végül egy kép, ahol szerintünk Natalie jobb, mint a modell, mert a beállítás, a ruha, a hangulat egy idősebb nőhöz sokkal inkább passzol. Innen is lászik, hogy vannak kampányok, ahol nyugodtan lehetne a hamvas modellek helyett másokat is használni.

Senki sem tökéletes - Legalábbis a kommentelők szerint

A női test nem lehet tökéletes, legalábbis erre következtethetünk abból, hogy mindenféle méretet és testalkatot képes az arctalan tömeg kritikával illetni, és nem is csak finoman, hanem olykor megdöbbentően durva módon.

Megható fotók: nézd, milyen cukin pózol a Down-szindrómás kisfiú

Nézegess képeket!

Elolvasom

Ehhez a cikkhez ajánljuk

Ezt is szeretjük