Nem az a baj, hogy pucérak, hanem hogy kövérek
Felháborító dolog történt ezekkel a nőkkel
A baba vagy a kiló volt túlzás?

Ez is érdekelhet

Nemzetközi ízélményekkel vár a budapesti ÁRKÁD (x)

Az élet és szerelem diadala - egy rendkívüli, igaz történet Párizsból (x)

Mozdony Matiné, a mozdonyok fesztiválja (x)

beauty and style

Ezek a legdivatosabb karcsúsító blézerek a szezonban: nőies fazonok 10 ezer forint alatt »

6 frufru, aminél nincs nőiesebb: legendás szépségű nők viselték »

Így mutatja meg az arcforma, hogy milyen szemüveg passzol hozzá: ezeket az arányokat figyeld! »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Idén tavasszal a Lane Bryant, a híres plus size ruházati brand kezdeményezésével kampány indult This Body címen. Pontosabban indult volna, ha a két legfőbb amerikai tévétársaság, az NBC és az ABC nem állta volna útját már a kezdeteknél.

A kampány ugyanis egy videóval kezdődött, amelyben a modellek azt veszik sorra, testük milyen szerep beteljesítésére teremtetett, és ez miért ad okot az elégedettségre. A videót azonban az említett tévécsatornák nem adták le, mondván, a benne szereplő lányok - köztük a Sports Illustrated magazin első plus size címlaplánya, a gyönyörű Asley Graham - megjelenése obszcén, közönséges, tehát nem tesz eleget a sugárzás irányelveinek.

Kettős mérce a megítélésben?

Ezt azzal indokolták, hogy a modellek a videón fehérneműben, sőt, esetenként félmeztelenül, a testüket részben takarva szerepeltek, valamint az egyik modell a kisbabáját szoptatva is szerepel néhány másodpercig.

A csatornák által adott magyarázat azonban azért is homályos, mert modellek ilyen hiányos öltözetben, valamint ehhez hasonló helyzetekben már jó néhányszor szerepeltek korábban például a Dove és a Victoria's Secret kampányaiban. Csak ők karcsúbbak voltak.

Az elutasítás hírére a Lane Bryant egy nyilatkozattal reagált a Racked.com-on, amelyben szintén meglepettségüknek adnak hangot.

A fent említett kampányokhoz képest videójuk ugyanis legfeljebb a kisbaba etetésében és a nagyobb méretekben mutat eltérést. Ez pedig jogos felháborodásra ad okot.

A This Body eredetileg kitűzött célja elmondásuk szerint ugyanis korántsem a meztelenkedés, annál sokkal több akar lenni. Mint ahogy közleményükben írják, a kampány "minden egyes nő ünneplése abban a méretben, amelyben igazán gyönyörűnek érzi magát: akár az újszülött gyermekét szoptatja, akár csak büszke arra, ami miatt őt erősebbé teszi teste, ahogyan áttöri segítségével a gátakat, vagy ahogy önmagát elfogadva egyszerűen csak az lesz, aki lenni akar".

A fél perc hosszúságú videót egyébként többek között a Lane Bryant Facebook-oldalán is megosztották, a látogatottsága itt már többmilliós. Ide kattintva te is megnézheted. Te mit gondolsz a videó visszautasításáról?

Ezt is szeretjük