Vizeletszagú illatgyertya és gigantikus távirányító
A kereskedők nem ismernek tréfát, a leghajmeresztőbb és legőrültebb portékáikat is piacra dobják.
A kereskedelem egyidős az emberiséggel: mióta élünk, adunk-veszünk, sőt, a vásárlás mára szinte életformává nőtte ki magát. Gyakran éri kritika a szenvedélyes vásárlókat, hogy mennyi őrültségre adnak ki pénzt, de az alábbi bizarr termékeket elnézve a kereskedőknek sem ártana egy alapos fejmosás.
Íme, néhány igazi őrültség, mellyel sokra senki nem ment korábban sem, mégis kelendőek voltak a vásárlók körében - talán éppen azért, mert valójában semmire sem jók azon kívül, hogy viccelődjenek rajta.
Mary Jane zsemléi
Mindig is voltak érthetetlen és bizarr áruk a boltok polcain, az 1950-es évek Amerikája például hemzsegett a humorosnak szánt, ám mai szemmel nézve sokkal inkább nyíltan rasszistának számító és arcpirítóan sértő termékektől - törvény és etikai kódex híján a cégeket akkoriban ugyanis semmi sem tartotta vissza attól, hogy durva vagy kétértelmű terméknevekkel rukkoljanak elő.
Egy cigarettacég például Niggerhaj elnevezéssel árulta sodorni való dohányát, míg egy pékség Mary Jane zsemléi néven dobta piacra áruját, mosolygó, zsenge hajadonokkal a csomagoláson. Ez utóbbi hamar le is került a reggelizők asztaláról, mivel a háziasszonyok egyáltalán nem díjazták a sikamlós célzást, bármilyen feszesek és finomak is voltak azok a cipócskák.
Gigantikus távirányító
Vitathatatlan tény, hogy a távirányítóval csak baj van. Sosincs ott, ahová az ember teszi, ha pedig végre előkerül, valaki biztosan kikapja a kezéből.
Ezzel a problémával már tényleg kezdeni kellett valamit, szerencsére a Brookstone elektronikai cég mérnökeit nem ejtették a fejükre. Néhány éve gondoltak egyet, és piacra dobták a világ legormótlanabb távirányítóját.
A 13x30 centis szerkezet egyébként nem csupán méreteiben, agyban is nagy. A körülbelül 5000 forintba kerülő gigakütyü 296 kódot ismer, vagyis szinte minden tévékészülékhez passzol. Igaz, hogy elfoglalja az egész dohányzóasztalt, és az egész család lilliputinak tűnik majd mellette, de fix, hogy nem csúszik be többé a kanapé réseibe! Hacsak nem vásárolsz egy gigantikus ülőgarnitúrát is új távirányítód mellé.
Vizeletszagú illatgyertya és társai
A fenti eset óta évtizedek teltek el, de a bizarr termékek listája csak tovább bővült. Nagy divat lett például a lakás illatosítása, így ma már nem csupán neked, akár a nappalidnak is lehet saját parfümje. De, míg a legtöbb gyártó a kellemes aromák és virágillatok közül válogat, addig a Hotwicks cég kifejezetten az orrfacsaró szagokra szakosodott.
Webáruházukban 25-féle bűzös viaszgyertya közül válogathatsz, többek között vizeletszagú illatosítót is rendelhetsz tőlük. A leírás szerint a pink gyertya a közvécék és munkahelyi illemhelyek utánozhatatlan szagát árasztja magából: szó szerint az állott vizelet szagát zárták viaszba. A cég kínálatában található még szalonna-, sör- és pizzaszagú illatgyertya is, arra az esetre, ha valami pihent agyú vevő mondjuk egy lepukkant legénylakás bűzét szeretné megidézni otthonában.
Alternatív gyorskaja kannibáloknak
A Hufu, vagyis a humán tofu vérfagyasztó ötlete az egyetemista Mark Nuckols agyából pattant ki, miközben éppen pulykahús ízű tofuszendvicsét majszolta a suli menzáján az antropológia könyve fölé görnyedve.
A kannibálokról olvasva a fantáziadús diáknak lámpa gyúlt az agyában, és elhatározta: megalkotja az emberi hús alternatíváját, a Hufut, vagyis a kannibálok gyorskajáját. Leírása szerint a Hufu ugyanolyan szójaszármazék, mint a tofu, de ízében és állagában jobban emlékeztet az emberhúsra. A jóérzésű embert már a termék ötletétől is kirázza a hideg, hát még, ha belegondol, vajon honnan tudhatta egy átlagos diák, milyen íze van az emberhúsnak. Akárhogy is, a bizarr termék weboldala 2005 májusától 2006 júniusáig működött, vagyis elég sokáig tartotta magát a Hufu-biznisz, ami meglehetősen ijesztő.
A változókorról tabuk nélkül - Hogyan küzdj meg az életközepi válsággal nőként?
Iványi Orsolya, a menopauzaedukáció egyik legnagyobb hazai szószólója, tabuk nélkül beszél a változókor testi-lelki kihívásairól, és arról, hogyan élhetjük meg ezt az időszakot, mint új kezdetet. A Femina Klub novemberi előadásán hasznos tanácsokat kaphatsz az életközepi krízisek kezelésére, és megtudhatod, hogyan értelmezhetjük újra önmagunkat, karrierünket és kapcsolatrendszerünket.
További részletek: feminaklub.hu/
Jegyek kizárólag online érhetőek el, korlátozott számban.
Időpont: 2024. november 27. 18 óra
Helyszín: MOM Kulturális Központ
Promóció
Ebből ugyanis az következik, hogy relatív sok éhes kannibál szörfözik az interneten valami ehető, emberízű kaja után kutatva. A morbid terméknek egyébként a reklámja sem volt mindennapi. A hirdetés szerint a Hufu ideális gyorskaja az emberevésbe belefáradt kannibáloknak, mivel egészséges, és megkímél a péntek esti embervadászattól.
OLVASD EL EZT IS!
- reklám
- internet
Másfél szobás lakás nagypapával eladó
- humor
- ciki