18

Csak felnőtteknek!

Az általad letölteni kívánt tartalom a hatályos jogszabályok szerint a kiskorúakra káros hatással lehet. Ha szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz ne férjen hozzá kiskorú, használj szűrőprogramot!

Egy férfi, akinek vaginaillata van: ezért a parfümért tízezreket adnak

A parfüm reklámja sokak számára felháborító.

A kulcs a szívemhez egy vaginaillatú férfi - olvasható az ironikus mondat a  #WomenNotObjects projekt egyik képe alatt a reklámokban gyakorta megjelenő, szexizmus ellen készített videóban. A #WomenNotObjects projekt videójának célja, hogy felhívja a figyelmet arra, hogy a nőket még mindig gyakorta ábrázolják szexuális tárgyként, használják figyelemfelkeltő eszközként a reklámokban, és egyúttal fel is vegye a jelenséggel a harcot. A videót itt nézheted meg, lent pedig néhány képet láthatsz belőle ízelítőül.

Szexista reklámok

A szexizmus a reklámiparban nem új keletű dolog, sajnos évtizedek óta jelen van. Kattints néhány példáért!

Ott tartsd a nőt, ahová való

Nézegess képeket!

Elolvasom

Ebben a cikkben nem tartjuk etikusnak reklámok elhelyezését. Részletes tájékoztatást az Indamedia Csoport márkabiztonsági nyilatkozatában talál.

Indamedia Csoport
Ezt is szeretjük