Egy férfi, akinek vaginaillata van: ezért a parfümért tízezreket adnak
A parfüm reklámja sokak számára felháborító.
A kulcs a szívemhez egy vaginaillatú férfi - olvasható az ironikus mondat a #WomenNotObjects projekt egyik képe alatt a reklámokban gyakorta megjelenő, szexizmus ellen készített videóban. A #WomenNotObjects projekt videójának célja, hogy felhívja a figyelmet arra, hogy a nőket még mindig gyakorta ábrázolják szexuális tárgyként, használják figyelemfelkeltő eszközként a reklámokban, és egyúttal fel is vegye a jelenséggel a harcot. A videót itt nézheted meg, lent pedig néhány képet láthatsz belőle ízelítőül.
Szexista reklámok
A szexizmus a reklámiparban nem új keletű dolog, sajnos évtizedek óta jelen van. Kattints néhány példáért!
Ebben a cikkben nem tartjuk etikusnak reklámok elhelyezését. Részletes tájékoztatást az Indamedia Csoport márkabiztonsági nyilatkozatában talál.
OLVASD EL EZT IS!
- youtube
- kamera