Egy férfi, akinek vaginaillata van: ezért a parfümért tízezreket adnak
A parfüm reklámja sokak számára felháborító.
beauty and style
- Izgalmas és nőies a tavaszi divat legsikkesebb párosa: így viseld csinosan a szaténszoknyát kötött pulóverrel »
- A szuper nőies francia konty a megoldás, ha nincs sok időd rendbe szedni a hajad: könnyen elkészül »
- 4 öltözködési hiba, ami slampossá teszi a megjelenést: ezek a fazonok nem passzolnak össze »

Top olvasott cikkek
- Szabó Zsófi überszexi bőrruhában: a Glamour-gála legdögösebb sztárja volt
- Végleg törlődhet a Gmail-fiókod összes levele, ha ezt csinálod: több milliárd ember érintett
- Orosz Barbara ilyen gyönyörű menyasszony volt: férjével először szerepelt címlapon
- Villámgyors KRESZ-teszt: megelőzhetsz egy balra kanyarodó gépkocsit, ha ezt a táblát látod?
- Nagy áremelést jelentett be a Vodafone: ezeket az ügyfeleket fogja érinteni
A kulcs a szívemhez egy vaginaillatú férfi - olvasható az ironikus mondat a #WomenNotObjects projekt egyik képe alatt a reklámokban gyakorta megjelenő, szexizmus ellen készített videóban. A #WomenNotObjects projekt videójának célja, hogy felhívja a figyelmet arra, hogy a nőket még mindig gyakorta ábrázolják szexuális tárgyként, használják figyelemfelkeltő eszközként a reklámokban, és egyúttal fel is vegye a jelenséggel a harcot. A videót itt nézheted meg, lent pedig néhány képet láthatsz belőle ízelítőül.
Szexista reklámok
A szexizmus a reklámiparban nem új keletű dolog, sajnos évtizedek óta jelen van. Kattints néhány példáért!