Egy férfi, akinek vaginaillata van: ezért a parfümért tízezreket adnak
A parfüm reklámja sokak számára felháborító.

Ez is érdekelhet

Szemüveg helyett ma már a sasszeműség a menő (x)

Inkontinencia és hüvelyszárazság - Mutatunk egy fájdalommentes és azonnali megoldást (x)

Daganatos betegek életét menti meg világszerte az őssejtterápia - Ezen betegségek gyógyításában lehet sikeres még (x)

Ezen a filmen sírt a cannes-i filmfesztivál közönsége - Egy fél mozijegy áráért megnézheted (x)

beauty and style

Simán elhinnéd, hogy ő Meghan Markle: ennyit tesz a smink ereje »

A nyári szezon legvidámabb mintáitól roskadozik a kínálat: ne érd be a pöttyössel! »

Melyik az igazi Palvin Barbi? Megtévesztően hasonlít a 3 modell, de erre a Photoshop is rásegít »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A kulcs a szívemhez egy vaginaillatú férfi - olvasható az ironikus mondat a  #WomenNotObjects projekt egyik képe alatt a reklámokban gyakorta megjelenő, szexizmus ellen készített videóban. A #WomenNotObjects projekt videójának célja, hogy felhívja a figyelmet arra, hogy a nőket még mindig gyakorta ábrázolják szexuális tárgyként, használják figyelemfelkeltő eszközként a reklámokban, és egyúttal fel is vegye a jelenséggel a harcot. A videót itt nézheted meg, lent pedig néhány képet láthatsz belőle ízelítőül.

Szexista reklámok

A szexizmus a reklámiparban nem új keletű dolog, sajnos évtizedek óta jelen van. Kattints néhány példáért!

Ezt is szeretjük