„A nőket csak a pénz érdekli, és a konyhában lenne a helyük” - 8 zseniális plakát, ami ledönti a sértő sztereotípiákat
Provokatív és ötletes, a sztereotípiákat porba tipró kampányt indított egy, a nők karrierjét támogató vállalat.

- „Szeretek vezető lenni, de még jobban szeretem, hogy nőként lehetek az” (x)
- Huawei szupereszköz: az iroda parancsnoki hídja (x)
- A természet ihletet ad (x)
- Idén visszatér az egyik legnépszerűbb hazai gyereknapi program (x)
- Jótékonysági főzés Dobó Ágival (x)
- 5 tipp, hogy a megfelelő laptopot válaszd az utazáshoz (x)
- Mikor van az aranylakodalom, és mi van előtte, utána? – A legfontosabb évfordulók nevei, amik már feledésbe merültek »
- Könnyű hidratáló arckrémek szomjas, vízhiányos bőrre: árakkal és lelőhelyekkel »
- Eva Longoria csodás narancssárga szettjein ámulunk: megjelenésével vidám színfoltja a cannes-i forgatagnak »

- Mi Portugália fővárosa? 10 kvízkérdés Európa országairól, amit illik tudni
- 10 kérdéses villámkvíz a magyar gasztronómiáról: milyen töltelék van a Gundel-palacsintában?
- Az erős szexuális vonzalom 7 legfőbb jele - Már az ismerkedés során észreveheted őket
- Hevesi Tamás és Hevesi Kriszta balatoni nyaralója: a kétemeletes ház kívül-belül mesebeli
- Nem ébredés után mutatja a valós testsúlyt a mérleg - Mikor kell méredzkedni a tudomány szerint?
A nőket a mai napig számos hátrányos megkülönböztetés éri, és rendszeresen szembesülnek a jól ismert, sértő sztereotípiákkal. Ezek ellen indított erőteljes, figyelemfelkeltő kampányt a dél-afrikai PPS nevű pénzügyi cég, képeik pedig az egész internetet bejárták.
A Woman Acknowleged, azaz az Elismert nők nevű kezdeményezés során sikeres hölgyeket jelenítenek meg a plakátokon egy előítéletes állítással, amit aztán zseniális magyarázattal döntenek le.
Erőteljes plakátok a sértő sztereotípiák ellen
A cég a honlapján kifejtette, provokatív és őszinte képeik azokkal, a munka világában gyakran felbukkanó állításokkal foglalkoznak, amelyekkel rengetegen szembesülnek, és amelyek nemcsak bántóak, lealacsonyítóak, de sokszor megkérdőjelezik a nők szakmai alkalmasságát, tudását. Ezeket veszik sorra a fotókon, és ezeket alakítják át pozitív üzenetté. Ayanda Seboni, a vállalat marketingért és kommunikációért felelős vezetője elmondta, hogy a női szakembereket számtalan helyen nem kezelik egyenlőként a férfiakkal, méghozzá azért, mert a nemüket veszik figyelembe, nem pedig a képzettségüket, a foglalkozásukat vagy a tudásukat.
Plakátjaikkal és kampányukkal szeretnék felhívni a figyelmet az értelmetlen, érthetetlen és sértő sztereotípiákra, és szeretnének hozzájárulni azok ledöntéséhez, a társadalomból való kiirtásához, valamint a nők sikeréhez. A fotók azóta már bejárták az internetet, rengetegen megosztották őket, és szinte mindenki támogatta a kezdeményezést. Sőt, sokan ki is egészítették a feliratokat azokkal az mondatokkal, amelyekkel ők a leggyakrabban találkoznak.
Képek: BoredPanda, PPS.
OLVASD EL EZT IS!

- nők elleni erőszak
- észak-korea
Milyen nőnek lenni Észak-Koreában? Brutális dolgokat meséltek a megszökött asszonyok

- album
- diszkrimináció