18 +

Kedves Olvasónk!

Az általad letölteni kívánt tartalom a hatályos jogszabályok szerint a kiskorúakra káros hatással lehet. Ha szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz ne férjen hozzá kiskorú, használj szűrőprogramot!

Így érd el az egyidejű orgazmust
Hogyan hangoljátok össze az izgalmi szinteket?
A csúcspont közös elérése igazán érzéki élmény, próbáld ki te is!

Nyereményjáték

Nyerj páros belépőt 2018 fergeteges jazzkoncertjére a Sárik Péter Trióval! (x)

Nyerj luxuskozmetikumokat érett bőr számára, és búcsúzz el a ráncoktól a természet erejével! (x)

Nyerj utazókönyvet, és ismerd meg a világ legkevésbé ismert érdekességeit! (x)

összesen 4 db játék
Ez is érdekelhet

Gomba vagy baktérium? Nagyon is lehet érzékelni a különbséget, és máshogy is kell kezelni (x)

Ezreket spórolhatsz a vízszámlán: pénzt és energiát spórol ez a konyhai eszköz (x)

A legjobb szőrtelenítő módszer télen is: így lesz hetekig sima a bőröd (x)

Tökéletes alakot és egészséges testet ajándékozhatsz karácsonyra! Mutatjuk, hogyan (x)

Babapuha és fényes lesz a festett haj ezektől a tippektől: látható lesz a különbség (x)

beauty and style

Tökéletes frizura körkefe nélkül: dús és fényes lesz így a haj »

Hatalmas szemek 5 lépésben, pillanatok alatt - Így használd a fehér szemceruzát »

Ha különleges, miért ne adhatnád ajándékba: a legjobb szépségápolási csomagok karácsonyra »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A legérzékibb hollywoodi filmjelenetekben, illetve a romantikus könyvek legforróbb oldalain az orgazmust mindig úgy ábrázolják, hogy ugyanabban a pillanatban éri el mindkét fél. A valóságban azonban egyáltalán nem mindennapos esemény ez, sőt, szerencsésnek érezheted magad, ha volt már részed egy ilyen aktusban.

Viszont a jó hír, hogy nem lehetetlen elérni az ilyenfajta kielégülést. Némi gyakorlással ti is elsajátíthatjátok a hozzá vezető lépéseket. Ha nem tudod, hogyan, olvasd el cikkünket, és próbálkozzatok!

Az izgalmi szintek

Ahhoz, hogy egyidejűleg érjétek el az orgazmust, először tanácsos megismernetek, majd rutinosan irányítanotok a saját izgalmi szintjeiteket. Amikor már képes leszel arra, hogy meg tudd mondani, pontosan milyen izgalmi állapotban vagy  - és milyenben a  partnered -, akkor már ütemezhetitek is közösen a csúcspontokat.

Íme, a négy irányadó izgalmi szint: az első az enyhe izgalomtól a nedvesedésig tart, a második a mélyebb sóhajoktól a halk nyögésekig, a lepedőgyűrögetéstől a fej dobálásáig. A hármas a hangosabb nyögésektől a bizsergésig, míg a négyes már az orgazmusküszöbtől, ahol forró a szeméremdomb, az orgazmusig tart. Persze ezek csak irányadó jelek, de a gyakorlásnak az is a célja, hogy annyi szintet különböztess meg, amennyit  be tudsz azonosítani, és olyan jelek alapján, melyek a leginkább jellemzőek rád. Ha ezeket kitapasztaltad, akkor oszd meg a pároddal is az egyezményes jeleket, melyeket később már rutinosan észlelhet!

A sajátod

Lehet, hogy azt gondolod, már ismered a saját izgalmi szintjeidet, de egy kis gyakorlás sosem árt. Irányítsd párodat a hálószobába, és kérd meg, hogy izgasson órákon át! Folyamatos csiklóizgatásra, rengeteg érintésre és simogatásra van szükség.

És milliónyi csókra: nincs más, amitől jobban megemelkedne az izgalmi szinted. Míg párod veled van elfoglalva, koncentrálj arra, hogy mennyire hevültél fel. Ha már megtanultál különbséget tenni a különböző izgalmi szintek között, akkor megtanulhatod uralni is őket. Összpontosíts az érzeteidre! Próbáld meghatározni, hogy a négy közül melyik szinten vagy körülbelül, és törekedj arra, hogy addig maradj egy adott szinten, ameddig te akarod. Ha csökkenne az izgalmi szinted, gondolhatsz izgató képekre, melyek visszahoznak, vagy jelezheted a párodnak. Ha túlzottan előreszaladnál, akkor gondolj valami semlegesre, ami kissé lehiggaszt.

Próbáljátok ki!
Egymás izgalmi szintjeinek megismeréséhez játsszátok ezt a játékot: valamelyikőtök izgassa a másikat úgy, ahogy az különösen kedveli. Aki izgat, az próbálja meg kitalálni, a másik melyik szinten van.

A párodé

Ha már képes vagy nagyjából beazonosítani és uralni a szintjeidet, akkor a partneredet is vezesd végig ezen az élményszerző folyamaton! Most te játssz vele, közben pedig az ő izgalmi szintjeit azonosítjátok be. Ha már mindketten megszereztétek a szükséges ismereteket, akkor elkezdhetitek a közös gyakorolást. Amíg nem olvastok rutinosan egymás jeleiből, addig ne feledkezzetek meg egymást tájékoztatni arról, éppen hol tartotok! Add bátran a párod tudtára, hogy az orgazmusskála hányadik fokán állsz, mennyire vagy izgalmi állapotban. Ezzel megtanuljátok, hogyan néz ki a valóságban a másiknál egy adott szint.

Például elképzelhető, hogy párod a hármas szinten kapkodva veszi a levegőt, és talán hangot is ad vágyának, azonban meglehet, hogy te magad már a kettes szinten nem bírod magadban tartani a kéjes sóhajokat. Ebből partnered tudni fogja, hogy tovább kell maradnia, és segítenie kell neked, hogy beérd őt, ott pedig neked rákapcsolnod, hogy egyszerre érjetek a csúcsra.

Szexpóz ABC
Válogassatok a különleges szexpózok közül, ezek is segíthetnek abban, hogy együtt érjetek el a csúcsra!

Plusz egy tipp

Ahhoz, hogy könnyebben elérd az orgazmust,hasznos megtanulnod, hogy hogyan kontrollálhatod a medencefenéki izmok működését. Ezek az izmok húzódnak össze, amikor a csúcsra érsz - orgazmus közben néha érezhető is, amint beleremegnek.

Ezek az izmok rengeteg idegvégződést is tartalmaznak, úgyhogy az érzés, amit aktív állapotban okoznak, sokszorosan jóleső lehet. Ha edzeni akarod ezeket az izmokat, tegyél úgy, mintha pisilned kellene, majd amilyen gyorsan csak tudod, 20-szor egymás után feszítsd meg és engedd el magad.

Megpróbálkozhatsz egy gyengédebb, Pilates-stílusú gyakorlattal is. Lélegzésed ütemére húzd össze és engedd el a medencefenéki izmokat, és ezt lassan ismételd három percig. Bizseregni fognak, ami azt jelzi, hogy a vér a megmozgatott területre tódult.

Ha szeretnél még több tippet megismerni az egyidejű orgazmushoz, olvasd el cikkünket!

Cikkünk Kate Taylor Az igazi orgazmus című könyve alapján készült.

OLVASD EL EZT IS!

pucer
  • orgazmus
  • női szexualitás

6 ok, amiért nincs orgazmusod

Blog.hu ajánló