A magyar énekesnő 53 évesen vetkőzött le a Playboy magazinnak

Zalatnay Sarolta nem bánta meg, hogy 2001-ben levetkőzött a Playboy magazinnak.

Dilemma - Izgalmas témák, különböző nézőpontok a Femina új podcastjében.
Sóbors
Ez is érdekelhet
Retikül
Top olvasott cikkek

Zalatnay Sarolta a ’60-as és ’70-es években is felforrósította a levegőt, megvolt benne az a kis plusz, amivel kitűnt a szép arcú énekesnők közül. A szexi miniszoknyákon túl azonban nem engedett magából többet látni egészen 53 éves koráig, amikor 2001-ben levetkőzött a Playboy magazinnak. Akkor megjelent könyvét szerette volna reklámozni a lapban, de helyette egy fotósorozatot ajánlottak neki.

Egy hónapig győzködték, mire Zalatnay Cini rábólintott a képekre -  még az európai főnök is iderepült miatta Londonból, közben be is harangozták a lapnál. Az egyezség szerint minden eladott példány után 10%-ot kapott - derült ki az RTL Klub szerda esténként jelentkező, Toplista című műsorában, melyben ma a legismertebb magyar címlaplányokat mutatják be. 

Három utánnyomás készült a Playboy Zalatnay Saroltát címlapra tevő példányából, és közel 90 ezer darabot adtak el. Ezt a számot azóta sem sikerült megközelítenie senkinek. Ehhez a számhoz kellett Zalatnay Sarolta személyisége, az, hogy nemcsak ismert volt, de több évtizedes zenei pályafutásával értéket is képviselt, valamint azon kevesek közé tartozott, akik vállalták, hogy plasztikáztatták a mellüket. 

- Azt gondolom, hogy az anti aging korában nagyon álságos és álszent, képmutató dolog azt mondani, hogy csak a 18 éves, kemény mellű hölgyeknek van joguk levetkőzni. Kérdés, hogy mire való ez a vetkőzés: tehát ez egy sztereotip nőideálnak a felmutatása a férfiak számára, vagy pedig a testünk, a szépségünk, az egyéniségünk akár fizikai, biológiai megmutatása is - mondta a műsorban Zalatnay.

Akkor 600 forintba került a lap, vagyis az énekesnő körülbelül 5 és fél millió forintot keresett a fotósorozattal, amit nem bánt meg, a 71 éves sztár szerint énekesnői karrierjének is csak jót tett. Lehet, hogy sokan irigykedtek rá, de rossz megjegyzést sehol sem kapott. 

Dilemma podcast

A Dilemma a femina.hu podcastje, mely minden adásban egy-egy megvitatást érdemlő témát jár körbe. A legújabb epizódban arról dilemmázunk, hogy miért ülünk fel a legfrissebb trendekre, miért követjük megszállottan a divatirányzatokat, valamint a fogyasztás és a reklámvilág pszichológiájának is a mélyére ástunk. Pintér Ada beszélget Márton Szabolccsal az Indamedia csoport ügyfélélmény igazgatójával, és Kazár Zalán Kristóffal a Femina újságírójával.

Promóció

Ezt is szeretjük