1991-ben lett szépségkirálynő: Bálint Antónia 53 évesen így néz ki

Képeken a ’90-es és 2000-es évek szépségkirálynői napjainkban. Mutatjuk, mennyit változott az életük és a külsejük.

Szépségkirálynők akkor és most
Dilemma - Izgalmas témák, különböző nézőpontok a Femina új podcastjében.
Sóbors
Ez is érdekelhet
Retikül
Top olvasott cikkek

Rengeteg kislány álmodozik arról, hogy egy napon szépségkirálynő lesz. Az ország legszebbjének lenni különleges megtiszteltetés, a koronával nem csak az elismerést kapja meg a szerencsés kiválasztott, a népszerűség és figyelem is vele jár.

Hazánk szépségkirálynői között szép számmal akadnak olyanok, akik ki tudták használni a cím adta lehetőségeket, a győzelem olyan ajtókat nyitott meg előttük, hogy sikerült a köztudatban maradniuk. Mások hiába lettek első helyezettek, eltávolodtak a rivaldafénytől. 

Szépségkirálynők akkor és most

Létezik egy harmadik kategória: van olyan is, akik évekig szerepeltek a képernyőn, majd tudatosan vonultak vissza a nyilvánosságtól. Bálint Antónia ebbe a csoportba tartozik. Azután, hogy 1991-ben 22 esztendős korában megnyerte a Miss Hungaryt, szép televíziós karriert futott be: több csatornánál volt műsorvezető, és rengeteg produkcióban vendégeskedett. 

Michna Orsolya, Bálint Antónia és Rába Tímea az 1991-es Miss Hungary legszebbjei.
Michna Orsolya, Bálint Antónia és Rába Tímea az 1991-es Miss Hungary legszebbjei.
Fotó: MTI/Cseke Csilla

2007-ben adott életet kislányának, Liliennek, ezután szép lassan köszönt el a képernyőzéstől. 50 fölött alig láthatjuk a kamera előtt, civil szakmát űz: pénzügyi szakemberként bankban dolgozik.

Bálint Antónia 1991-ben lett a Miss Hungary győztese, 53 éves korára sokat változott az élete, de nem csak az övé. Képeken mutatjuk hazánk népszerű szépségkirálynőinek akkor és most fotóit, valamint megtudhatod, mi lett velük azóta, hogy fejükre került a korona.

Dilemma podcast

A Dilemma a femina.hu podcastje, mely minden adásban egy-egy megvitatást érdemlő témát jár körbe. A legújabb epizódban arról dilemmázunk, hogy miért ülünk fel a legfrissebb trendekre, miért követjük megszállottan a divatirányzatokat, valamint a fogyasztás és a reklámvilág pszichológiájának is a mélyére ástunk. Pintér Ada beszélget Márton Szabolccsal az Indamedia csoport ügyfélélmény igazgatójával, és Kazár Zalán Kristóffal a Femina újságírójával.

Promóció

Cover-fotó: MTI/Cseke Csilla

Ezt is szeretjük