Emlékszel Szakos Andreára a Megasztárból? Ma már rá sem ismernél

Szakos Andrea a 2012-es Megasztár második helyezettje volt.

Dilemma - Izgalmas témák, különböző nézőpontok a Femina új podcastjében.
Sóbors
Ez is érdekelhet
Retikül
Top olvasott cikkek

Szakos Andrea a Megasztár hatodik szériájában tűnt fel 2012-ben. Az akkor még csak 27 éves énekesnő már a verseny alatt is óriási változáson esett át, hosszú fekete hajából rövidebb fazon lett, emellett egy sokkal lágyabb, barnás-vöröses hajszínt választottak neki. Olyan aranytorkú előadók dalait adta elő a műsorok alatt, mint például Adele, Christina Aguilera, Lady Gaga vagy Beyoncé. Az ifjú tehetség volt a közönség egyik nagy kedvence, a döntőig is eljutott, Radics Gigi mögött a második helyezett lett végül. A Megasztár óta eltelt már hat év, a most 33 éves énekesnő nagyon megváltozott.

Továbbra is énekléssel foglalkozik

Szakos Andrea 2014 nyarától lett a Karmapirin nevű zenekar énekesnője. A csapatban előtte Oláh Ibolya és Mankó Éva is énekelt. Nemcsak énekel, de dalokat szerez és szövegeket is ír. A csapattal rendszeresen járja az országot, illetve a határon túli városokat is. Idén tavasszal például a Székelyföldön jártak.

Olyan zenekarok előtt léphetett fel az egykori Megasztáros és csapata, mint például a Kowalsky meg a Vega, a Supernem vagy a Tátrai Band. A csapat legelső albuma 2017-ben jelent meg Cirkusz címmel. Szakos Andrea a közösségi oldalára rendszeresen tölti fel a legfrissebb információkat a bandájáról, legújabb videoklipjük idén júniusban jelent meg Azt hazudtad címmel, amire az énekesnő nagyon büszke.

szakos-andrea
Fotó: TV2/Megasztár, Facebook/Szakos Andrea

Andrea nagyon elfoglalt a csapatával, nagy erőkkel dolgoznak legújabb albumukon, amely várhatóan 2019 tavaszán jelenik majd meg.

Torres Dani a 2004-es Megasztár szívtiprója volt - Ennyit változott az évek során

Nézegess képeket!

Elolvasom

Dilemma podcast

A Dilemma a femina.hu podcastje, mely minden adásban egy-egy megvitatást érdemlő témát jár körbe. A legújabb epizódban arról dilemmázunk, hogy miért ülünk fel a legfrissebb trendekre, miért követjük megszállottan a divatirányzatokat, valamint a fogyasztás és a reklámvilág pszichológiájának is a mélyére ástunk. Pintér Ada beszélget Márton Szabolccsal az Indamedia csoport ügyfélélmény igazgatójával, és Kazár Zalán Kristóffal a Femina újságírójával.

Promóció

Ezt is szeretjük