A magyar műsorvezető élő adásban járatta le magát - Rajta nevet mindenki

Megyeri Csilla műsorvezető negatív reklámot csinált magának.

Dilemma - Izgalmas témák, különböző nézőpontok a Femina új podcastjében.
Sóbors
Ez is érdekelhet
Retikül
Top olvasott cikkek

Azzal, hogy feltette Púder című műsorának adásait a Youtube-ra, Megyeri Csilla, az Alföld Televízió műsorvezetője elérte, hogy róla beszéljen mindenki - igaz, nem dicsérik, hanem kacarásznak rajta. Ő ezt azonban nem bánja, Gábor Zsazsát idézve úgy véli, a negatív reklám is reklám - ennek ellentmond, hogy a kritizált videókat eltüntették a videómegosztó oldalról.

Tegnap a 444 szúrta ki, hogy Csilla száját az Esztétikai kezelések a kor tükrében című adásban egy olyan felkonf hagyta el, amit egy női műsorvezetőtől biztosan nem vártunk volna:

- Továbbá beszélgetni fogunk még vendégeimmel a szép nőkről, hogy miért is kreatívabbak és sikeresebbek ők, mint a rusnyább társaink. Tartsanak velünk!

- Nekem nem volt még soha gyermekem, de én biztos, hogy nem öltöztetném így ki, mint egy bazári majmot - ezt a mondatot szintén tőle hallhatták a nézők egy másik adásban.

Megyeri Csilla a Borsnak azzal magyarázta a furcsára sikerült felvezetőt, hogy néha becsúszik egy-egy hiba, de élő műsor lévén ezeket nem tudják kivágni, az archivált videókban is benne hagyják.

- A Púder egy élő hatású adás, 25 perc, és sosem vágjuk, csak feliratozzuk. Ha hülyeséget mondok benne, az is benne marad, előfordul, és ezt is bevállalom. Van, hogy az embernek rossz napja van, és elszólja magát. Istenem, emberek vagyunk - mondta.

A magyar híradós bakiján az egész ország felháborodott - 2016 hazai tévés bakijai

Összegyűjtöttük a 2016-os esztendő legnagyobb hazai tévés bakijait - kattints, mert a nevetés garantált!

A magyar híradós bakiján az egész ország felháborodott

Nézegess képeket!

Elolvasom

Dilemma podcast

A Dilemma a femina.hu podcastje, mely minden adásban egy-egy megvitatást érdemlő témát jár körbe. A legújabb epizódban arról dilemmázunk, hogy miért ülünk fel a legfrissebb trendekre, miért követjük megszállottan a divatirányzatokat, valamint a fogyasztás és a reklámvilág pszichológiájának is a mélyére ástunk. Pintér Ada beszélget Márton Szabolccsal az Indamedia csoport ügyfélélmény igazgatójával, és Kazár Zalán Kristóffal a Femina újságírójával.

Promóció

Ezt is szeretjük