Jáksó László 24 kilót fogyott - Alig lehet felismerni

Jáksó László drasztikus fogyásának hátteréről beszélt.

Jáksó László fogyása
Dilemma - Izgalmas témák, különböző nézőpontok a Femina új podcastjében.
Sóbors
Ez is érdekelhet
Retikül
Top olvasott cikkek

Jáksó Lászlót utoljára 2016-ban láthattuk képernyőn, ám a Heti Hetes az év decemberében véget ért, így teljesen eltűnt a nyilvánosság elől. A népszerű műsorvezetőre mindenki egy erős alkatú, kerek arcú férfiként emlékszik, ám ma már egyáltalán nem így néz ki, ugyanis jelentős súlyt adott le az utóbbi időben, 96 kilóról 72 kilóra fogyott. Első ránézésre alig lehet felismerni. Arról, hogy mi áll drasztikus átalakulása mögött, a Hot! magazinnak mesélt.

Sokan pletykálták róla, hogy beteg

Mióta nagyon lefogyott, többen is arról kezdtek beszélni, hogy biztosan súlyos betegséggel küzd, ám Jáksó megnyugtatott mindenkit, egészségesebb, mint valaha. Elmondása szerint a televíziós munkája alatt jöttek fel rá a plusz kilók.

- Mindig vékony fiú voltam! Amikor elkezdtem vezetni a Heti Hetest, akkor is szinte zörögtek a csontjaim. Aztán egyszer csak meghíztam! A műsor alatt kezdtem el követni azt a fajta életmódot, amikor éjszaka is nassoltam. Ettem csokit, pörköltet, ami éppen volt a hűtőmben. Ez nyilván komoly hízást eredményezett - nyilatkozta a 49 éves műsorvezető a lapnak. 

Elárulta, a fogyásának egyik nagy titka az volt, hogy visszaállt egy normál étrendre, emellett figyel arra, hogy mit mikor eszik, nincs már többé éjjeli nassolás.

- Egy kis edzőtermet azért be szoktam iktatni, de nem sportolom agyon magam. A hátamat is tornáztatnom kell, hiszen ülőmunkát végzek, számítógépes programokat írok, így, ha nem mozognék, akkor eléggé fájna. Reggel hatkor kelek, tízkor lefekszem, kipihent és kiegyensúlyozott vagyok - magyarázta a lapnak.

Schobert Norbika rengeteget fogyott - Friss fotóján szinte rá sem ismerni

Nézegess képeket!

Elolvasom

Dilemma podcast

A Dilemma a femina.hu podcastje, mely minden adásban egy-egy megvitatást érdemlő témát jár körbe. A legújabb epizódban arról dilemmázunk, hogy miért ülünk fel a legfrissebb trendekre, miért követjük megszállottan a divatirányzatokat, valamint a fogyasztás és a reklámvilág pszichológiájának is a mélyére ástunk. Pintér Ada beszélget Márton Szabolccsal az Indamedia csoport ügyfélélmény igazgatójával, és Kazár Zalán Kristóffal a Femina újságírójával.

Promóció

Ezt is szeretjük