Erősíti az immunrendszert, segíti az emésztést, és a gyerek is szereti: mi az?
Érdemes minél gyakrabban az asztalra tenned.

Ez is érdekelhet

Oda a kontroll, oda az önbizalom: mi állhat a gyakori vizelési inger mögött? (x)

Fontos ügy mellé állt a Tesco: Nézd meg, kik a támogatott szervezetek! (x)

Egy kattintás, és kész a bevásárlás: csak 1 forint a kiszállítás (x)

beauty and style

Ősi bőrszépítő összetevők: ezeket használták régen a nők, és ma is beválnak »

Brigitte Bardot 84 évesen is dögös szexszimbólum: stílusa halhatatlan marad »

Egyszerű, pezsgőszínű smink minden alkalomra: ezt készítsd el, ha a természetesség híve vagy »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Mivel a gyerekek nap mint nap közösségbe járnak, esetükben különösen fontos szerepet játszik az immunerősítés, hiszen gyenge immunrendszerrel akár heti rendszerességgel összeszedhetnek valamit.

Immunrendszerük megerősítésében nagyon jó segítség lehet egy finomság, mégpedig a joghurt, ugyanis annak minden cseppjében jótékony baktériumok találhatók, amelyek segítenek kivédeni a betegségeket.

Fontos, hogy joghurt alatt natúr joghurt értendő, ugyanis a gyümölcsös verzió hihetetlenül sok cukrot tartalmaz, ami nemcsak az elhízás veszélye és a hirtelen vércukorszint-emelkedés miatt ártalmas, hanem a fogakat is roncsolja.

A natúr joghurt előnyei

Natúr joghurtot tehát minél gyakrabban érdemes fogyasztani, illetve a gyereknek adni, ugyanis amellett, hogy finom, rendkívül jó hatással van az egészségre.

Emésztésserkentő hatású, jó ellenszere a puffadásnak, kiváló gyógyír gyomorrontás esetén, és immunerősítő is, kiváltképpen a probiotikus joghurtok.

Minden joghurtban van élőflóra, de csak azt nevezzük probiotikusnak, amelyben legalább 106/gramm a jótékony baktériumok száma. A boltok hűtőiből azt érdemes választanod a gyereknek, amelyekre rá van írva, hogy probiotikus, ezek ugyanis segítik a bélflórája optimális működését, és ezáltal támogatják az immunrendszerét.

Magas sótartalmú ételek

Sajnos nem minden finomságról mondható el, hogy egészséges. Az alábbi képgalériában olyan ételeket láthatsz, amelyek sótartalma egészségtelenül magas.

Az agy számára haszontalan ételek

Sokan szeretik őket, és a gyerekeknek is adják, pedig az agy nem jut elég tápanyaghoz általuk. Kattints a képekért!

Ezt is szeretjük