7 étel, amiből sok gyerek nem kap eleget - Fejletlen és buta lesz
Nem mindegy, mi kerül a gyerek tányérjára. A következő ételeket érdemes rendszeresen fogyasztania.

Dia

	Az olajos magvak fontos telítetlen zsírsavakat és vitaminokat tartalmaznak, segítik a koncentrációt.

Az olajos magvak fontos telítetlen zsírsavakat és vitaminokat tartalmaznak, segítik a koncentrációt.

Dia

	A megfelelő mennyiségű fehérje fogyasztása különösen fontos, és a halak ennek egyik legegészségesebb forrását képviselik, a bennük található omega-3 zsírsav pedig a memóriának is jót tesz.

A megfelelő mennyiségű fehérje fogyasztása különösen fontos, és a halak ennek egyik legegészségesebb forrását képviselik, a bennük található omega-3 zsírsav pedig a memóriának is jót tesz.

Dia

	Az olajbogyóhoz hasonlóan, ami szintén remek A- D- és E-vitamin-forrás.

Az olajbogyóhoz hasonlóan, ami szintén remek A- D- és E-vitamin-forrás.

Dia

	A spenót is megéri a küzdelmet, mert kiváló vas-, magnézium- és folsavforrás.

A spenót is megéri a küzdelmet, mert kiváló vas-, magnézium- és folsavforrás.

Dia

	A gabonafélék is fontos részét képezik az étrendnek, de lehetőleg teljes kiőrlésűt válassz, ami a hasznos tápanyagokat sem nélkülözi.

A gabonafélék is fontos részét képezik az étrendnek, de lehetőleg teljes kiőrlésűt válassz, ami a hasznos tápanyagokat sem nélkülözi.

Dia

 	A cékla bővelkedik C-, illetve B-vitaminban, béta-karotinban, de sok vasat, rezet, folsavat, magnéziumot, kalciumot is tartalmaz.

A cékla bővelkedik C-, illetve B-vitaminban, béta-karotinban, de sok vasat, rezet, folsavat, magnéziumot, kalciumot is tartalmaz.

Ezt is szeretjük
Fotó: