Már több mint 35 millióan látták: nézd meg te is a táncoló babákat!
3 cuki reklám
Az internet legújabb sztárjai az Evian-reklámban táncoló babák.

Ez is érdekelhet

Pikali Gerda hisz a sors erejében: mindenkinek megvan a maga feladata, amit be kell teljesítenie (x)

Házépítési kisokos: ha még nincs elképzelésed az új otthonodat illetően (x)

beauty and style

Ezek a legdivatosabb állatmintás darabok az üzletekben: 10 ezer forint alatt »

Ezt soha ne tedd a bőröddel: korábban fogsz ráncosodni, ha így bánsz vele »

Nicole Kidman hajszíne az őszi szezon új kedvence: ezt fogják legtöbbször kikeverni a fodrászok »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Egy vigyorgós pofinak vagy egy aprócska táncos lábnak nem lehet ellenállni, jól tudják ezt azok a cégek is, amelyek reklámkampányukban a legaranyosabb bébiket szerepeltetik.

Összegyűjtöttük minden idők legcukibb babás reklámjait, amelyeket vétek lenne kihagyni!

Az ifjúság forrása

Az Evian legújabb ásványvizéhez kapcsolódó reklám olyannyira elnyerte a közönség tetszését, hogy már több mint 35 millióan nézték meg a Youtube-on.

Az Élj fiatalosan! szlogen önmagában valószínűleg csak egy újabb üres frázis lenne, ám a cuki, táncoló kisbabáknak köszönhetően már messze nem ez a helyzet.

Kíváncsi vagy, hogyan lesz egyik pillanatról a másikra mindenki gyerek?  Akkor nézd meg az Evian reklámját!

Ha iszol egy kortyot az ifjúság palackozott forrásvizéből, talán te is megtapasztalhatod, milyen újra kölyöknek lenni. Rajta hát!

Ne gyújts rá!

Mit kapsz, ha egy e-cigarettát egy kisbabával és a Gangnam style-lal kombinálsz? Egy fergetegesen jó reklámot. A szakemberek elemükben voltak, amikor a családi látogatást kifigurázták, ugyanis amíg a nagypapa kiszalad rágyújtani, a kis trónörökös megteszi első lépéseit, sőt.

Az első táncmozdulatokat is bemutatja Psy példáját követve, amitől mindenkinek leesik az álla. A reklám valódi üzenet tulajdonképpen az, hogy válts elektromos cigarettára, de akár az is lehetne, hogy szokj le, máskülönben lemaradsz az élet kulcsfontosságú momentumairól.

Figyeljetek rám!

Minden gyerek azt szeretné, ha a szülei csak rá figyelnének. Ezt a gondolatot kiforgatva a Pepsi egészen új megvilágításba helyezte a szülő, a gyerek és a kóla kapcsolatát. Az édesanya boldogan játszik csöppségével, videokamerával megörökítve a meghitt pillanatokat, amikor is az apuka néhány doboz Pepsivel állít haza.

Az anyuka a kicsit hátrahagyva, csillogó szemmel szalad az egészségtelen italért, kezében a kamerával, amit a hirtelen mellőzötté vált gyerkőc természetesen nem néz jó szemmel. Olyan műsort mutat be, melyet a Csillag Születik versenyzői is megirigyelnének, de hiába produkálja magát: a szülők rá se hederítenek, hiszen az új, cukormentes Pepsi Nextnek nem lehet ellenállni.

Ezt is szeretjük