8 létfontosságú táplálék, ami nélkül buta lesz a gyerek
Az egészséges táplálkozás képes befolyásolni az agy kémiai folyamatainak hatékonyságát.

Dia

	A tojás ellátja a szervezetet lecitinnel, B-vitaminokkal, vassal és cinkkel, tehát igencsak hatásos kombinált agyturbószer.

A tojás ellátja a szervezetet lecitinnel, B-vitaminokkal, vassal és cinkkel, tehát igencsak hatásos kombinált agyturbószer.

Dia

	Már egy maroknyi mogyoróféleség vagy mag is biztosíthatja az agy működéséhez és az energiatermeléshez szükséges vitamin- és ásványianyag-mennyiséget.

Már egy maroknyi mogyoróféleség vagy mag is biztosíthatja az agy működéséhez és az energiatermeléshez szükséges vitamin- és ásványianyag-mennyiséget.

Dia

	A tejtermékekben található fehérjék egyebek közt létfontosságú aminosavakból állnak, amelyek a jó egészség és a szellemi frissesség építőelemei.

A tejtermékekben található fehérjék egyebek közt létfontosságú aminosavakból állnak, amelyek a jó egészség és a szellemi frissesség építőelemei.

Dia

	A hüvelyesek alacsony zsírtartalmú fehérje, valamint szénhidrát kombinációját alkotják - mindkettő nagyon jó hatással van a memóriára.

A hüvelyesek alacsony zsírtartalmú fehérje, valamint szénhidrát kombinációját alkotják - mindkettő nagyon jó hatással van a memóriára.

Dia

	Az állati fehérjék tartalmazzák mind a nyolc létfontosságú aminosavat, amelyek segítik a világos gondolkodást, az összpontosítást és életerőt.

Az állati fehérjék tartalmazzák mind a nyolc létfontosságú aminosavat, amelyek segítik a világos gondolkodást, az összpontosítást és életerőt.

Dia

	A teljes kiőrlésű gabonapelyhek jó forrásai az agyműködéshez szükséges kulcsfontosságú vitaminoknak és ásványi anyagoknak.

A teljes kiőrlésű gabonapelyhek jó forrásai az agyműködéshez szükséges kulcsfontosságú vitaminoknak és ásványi anyagoknak.

Dia

	A halakban megtalálható az omega-3 zsírsav, valamint számos vitamin, ásványi anyag és aminosav, melyek összefüggésbe hozhatók a memóriával és a koncentrációs képességgel.

A halakban megtalálható az omega-3 zsírsav, valamint számos vitamin, ásványi anyag és aminosav, melyek összefüggésbe hozhatók a memóriával és a koncentrációs képességgel.

Dia

	A víz éppoly fontos a figyelem összpontosításához és a gondolkodás tisztaságához, mint a kiegyensúlyozott étrend.

A víz éppoly fontos a figyelem összpontosításához és a gondolkodás tisztaságához, mint a kiegyensúlyozott étrend.

Dia


                        	A zöldségekben és gyümölcsökben különösen sok az antioxidáns, a vitamin és az ásványi anyag, amelyek jó hatással vannak a mentális képességek fejlődésére.

A zöldségekben és gyümölcsökben különösen sok az antioxidáns, a vitamin és az ásványi anyag, amelyek jó hatással vannak a mentális képességek fejlődésére.

Ezt is szeretjük
Szerző: Debreceni Andi
Fotó: