Több mint 15 kiló felesleg van rajtad?
Fogyj le végleg a Kimkins-diétával!
Ezzel az étrenddel heti két kilót is leadhatsz, emellett sokáig követheted, így a nagy túlsúlytól is megszabadít.

Ez is érdekelhet

Karácsonyi élmények másként - Csak képzeld el, hogy kialszik minden fény (x)

Punkromantika az Újszínházban - Fenegyerekek a vasfüggöny mögött (x)

Ébredés a kómából (x)

Az anyatejes táplálás is hozzájárulhat a kisgyermekkorban kialakuló tejfehérje-allergia megelőzéséhez (x)

Minek örülünk a legjobban? (x)

beauty and style

Így frissítsd fel a töredezett hajvégeket otthon: egyszerű és bombabiztos a technika »

Csak 5 percet szánt a sminkjére, de az eredmény csodás lett: ezeket az alaptrükköket könnyű ellesni »

Finomítja a ráncokat, és csak egy-két csipet kell belőle: a mák hatását látványosan meghálálja a bőr »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Van, akinek már az is kész tortúrát jelent, ha csak pár kilótól szeretne megszabadulni, ám, ha ennél jóval több súlyfelesleggel rendelkezel, alkattól függetlenül is nehezebb feladat a fogyás, melynek lépéseit alapos tervezésnek kell megelőznie. Szilárd akarat és kitartás szükséges a sikerhez, de épp ilyen sarkalatos tényező a diéta típusa és annak szabályrendszere is. A Kimkins-diéta, melyet kifejezetten nagy túlsúly leadására terveztek, támogat mindebben.

Hogy működik a diéta?

A 2007-ben népszerűvé vált diétát Heidi Kimberly Diaz alkotta meg, kinek véleménye szerint a siker kulcsa a csökkentett kalóriabevitel, ami napi 1200-1400 kalóriát jelent, ezen felül az alacsonyabb szénhidráttartalmú ételek fogyasztása és a minőségi szénhidrátokra való átváltás is fontos.

Bár a diéta fő irányelve az alacsony szénhidrát- és zsírtartalmú ételek fogyasztása, ez csak addig követhető, míg a vágyott testtömeg közelébe nem érsz, ekkor ugyanis fokozatosan és kis mennyiségben újra a napjaid részévé tehetsz magasabb szénhidráttartalmú ételeket, a mennyiségi változások helyett pedig elsősorban a minőségre kell ügyelned. A diéta segítségével heti két kilótól szabadulhatsz meg, az életmódváltáson alapuló második szakaszt pedig bármeddig követheted.

A módszer szabályai

A diéta szabályrendszere nagyon egyszerű, hiszen két részre bontja a táplálékokat, fogyasztható és nem fogyasztható kategóriára. Az étrend által javasolt élelmiszerek közé a sovány húsok, a zöldségek, a zsírszegény joghurtok, illetve az olyan természetes zsírforrások tartoznak, mint a dió és avokádó.

A tiltólistán szereplő ételeket szigorúan kerülni kell: fehér kenyér, édességek és az alkohol. A diéta napi háromszori főétkezést ír elő, tízóraira és uzsonnára pedig nyers zöldséget kell fogyasztanod, például zellert, uborkát, sárgarépát, akár tetszőleges mennyiségben, hiszen ezekben épphogy található kalória. Akárcsak a többi módszer esetében, itt is különösen fontos naponta legalább két liter folyadékot elfogyasztani, mely főként szénsavmentes ásványvízből, kisebb részben pedig zöldséglevekből és teákból álljon.

Mintaétrend

1. nap

Reggeli: zöldséges omlett két tojásból, két paradicsommal, egy csésze feketekávé.
Ebéd: egy tányér csirkehúsleves, 10 dkg Cézár-saláta, ásványvíz.
Vacsora: 10 dkg grillezett lazac egy bögre pirított gombával, citromos ásványvíz.

2. nap

Reggeli: 5 dkg pulykakolbász öt-hat sült cukkiniszelettel, egy csésze feketekávé vagy tea.
Ebéd: egy roston sült pulykaburger két bögre zöldsalátával, ásványvíz.
Vacsora: 20 dkg csirkehús egy bögre párolt zöldbabbal, zöldséglé.

3. nap

Reggeli: rántotta két tojásból, egy zöldpaprika, egy csésze feketekávé vagy tea.
Ebéd: 20 dkg tonhal egy bögre nyers zöldséggel, ásványvíz.
Vacsora: 10 dkg chilis sült csirke, egy bögre zöldbab, egy bögre zöldségsaláta, citromos ásványvíz.

4. nap

Reggeli: két tükörtojás, egy is doboz zsírszegény joghurt, egy csésze feketekávé vagy tea.
Ebéd: 20 dkg csirkemell grillezve, egy bögre paradicsomsaláta, zöldséglé.
Vacsora: 10 dkg fűszeres csirkeragu két bögre párolt brokkolival, citromos ásványvíz.

5. nap

Reggeli: két tojásos rántotta két szelet zsírszegény sajttal, egy csésze feketekávé vagy tea
Ebéd: 20 dkg csirkemell két főtt tojással, egy bögre nyers zöldséggel, ásványvíz.
Vacsora: három vegetáriánus fasírtgombóc egy bögre spenótsalátával, citromos ásványvíz.

6. nap

Reggeli: omlett két tojásból, egy zöldpaprika, egy csésze kávé vagy tea.
Ebéd: 20 dkg grillezett csirkehús, egy bögre grillezett zöldség, ásványvíz.
Vacsora: 10 dkg citromos grillezett csirke, egy bögre párolt cukkini, zöldséglé.

7. nap

Reggeli: 10 dkg csirkemellsonka két lágytojással, egy csésze feketekávé vagy tea.
Ebéd: 10 dkg pikáns paprikás, roston sült csirke, egy bögre nyers vegyes saláta, ásványvíz.
Vacsora: 10 dkg sült csirke két bögre Cézár-salátával, citromos ásványvíz.

OLVASD EL EZT IS!

no gyumolccsel
  • +15 kiló
  • diéta a tartós fogyásért

Mínusz 15 kiló, végleg

no barackkal
  • +15 kiló
  • diéta a tartós fogyásért

Mínusz 20 kiló az inzulinszétválasztó étrenddel

Ezt is szeretjük