Mínusz 3 kiló 1 hét alatt: így működik a zsírégető paradicsomkúra
Szabadulj meg néhány felesleges kilótól a salaktalanító, vízhajtó hatású paradicsom segítségével.

Ez is érdekelhet

Tiltott szerelem a Szegedi Szabadtéri Játékokon (x)

Begyógyulnak a régi sebek? A nagy négyes keserédes történetében senki nem menekül a múltja elől (x)

„Azt mondták, örökre feküdni fog” (x)

A szabad gyöknek mindent szabad? (x)

Van, amiben nagyon rosszak a magyarok - az utolsó helyen állunk az EU-ban, és ez szomorú

beauty and style

A szezon csúcstrendje a bakancs: vagány és nőies fazonok árakkal »

Minden, amit a végleges szőrtelenítésről tudni kell: ezért érdemes most elkezdeni »

A kevesebb néha több: árthat a bőrödnek, ha túl sok kozmetikumot használsz »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Akár fogyni szeretnél, akár csak vigyázol az alakodra, az alábbi diétának nagy hasznát veheted.

A paradicsom az egyik legkedveltebb idényzöldség - segítségével nemcsak az étrendedet teheted változatossá, de még a kilóid számát is csökkentheted. Próbáld ki a paradicsomkúrát!

Tápanyagban gazdag fogyókúra

A piros zöldség titka abban rejlik, hogy sok energiát vesz igénybe a megemésztése és lebontása, így a szénhidrátoknak nincs ideje lerakódni a szervezetedben, hiszen minden cukor energiává alakul zsír helyett.

Ráadásul a paradicsomban rengeteg C-vitamin található, ami egyfajta égetőkemencéje a zsírsejteknek, és az anyagcserét is gyorsítja.

Ezt a folyamatot még inkább felpörgetik a zöldségben található rostok, melyek finoman átmossák a beleket, így segítenek a salakanyagok kiürítésében. A fentieken túl a paradicsom remek vízhajtó hírében is áll: tipikusan a hastájékon megrekedt víztől segít megszabadulni, tehát fogyasztásával a puffadásról is elfeledkezhetsz.

Tartsd be!

A diéta során nagyon fontos, hogy a napi paradicsomfogyasztás elérje az optimális mértéket. Annak érdekében, hogy a fogyókúra sikeres legyen, lehetőleg minden étkezésedet egészítsd ki egy paradicsommal vagy egy bögre 100%-os paradicsomlével. Ugyanilyen fontos, hogy a naponta legalább két liter folyadékot megigyál, elsősorban ásványvíz formájában.

Ezzel nemcsak az emésztésedet serkented, hanem a szervezetedet is hidratálod, ami a melegben nagyon jót fog tenni.

Mintaétrend

A mintaétrend napi háromszori étkezésre épül, ha mégis megéheznél közöttük, akkor egyél gyümölcsöt, például almát, barackot vagy sárgadinnyét. Egy-egy maréknyi olajos mag - mint a mandula vagy a dió - ugyancsak csillapíthatja az éhségedet, de ha a nagy melegben inkább a szomjadat oltanád, akkor akár 100%-os gyümölcsleveket is fogyaszthatsz.

1. nap

Reggeli: 5 dkg túró, egy lágy tojás, egy paradicsom.
Ebéd: 15 dkg spagetti pestós-paradicsomos szósszal.
Vacsora: egy bögre paradicsomsaláta mozzarellával.

Edzésben

Ha nemcsak az étrendeden változtatnál, de a mozgást is beiktatnád a mindennapjaidba, akkor próbáld ki edzésterveinket!

2. nap

Reggeli: egy bögre gyümölcsturmix.
Ebéd: egy bögre paradicsomos káposzta.
Vacsora: egy bögre hideg barackrémleves.

3. nap

Reggeli: 15 dkg sárgadinnye, egy joghurt.
Ebéd: 20 dkg paradicsomos penne durumtésztából készítve, mozzarellával.
Vacsora: egy bögre görögsaláta.

4. nap

Reggeli: két szelet pulykasonka, egy szelet teljes kiőrlésű pirítós vékonyan megvajazva, egy paradicsom.
Ebéd: 20 dkg rakott cukkini paradicsommal.
Vacsora: 15 dkg grillezett hal, egy bögre párolt répa.

Fontos!
Az adagok kiméréséhez használj kétdecis bögrét. A diétát várandós és szoptatós kismamák, tinédzserek, valamint daganatos és emésztőszervi megbetegedésben szenvedők nem alkalmazhatják. Mielőtt elkezdenéd a diétát, kérd ki háziorvosod véleményét.

5. nap

Reggeli: egy joghurt 20 dkg bogyós gyümölccsel összekeverve, egy bögre zöld tea.
Ebéd: egy bögre paradicsomleves, 15 dkg grillezett csirkemell, egy bögre párolt spárga.
Vacsora: egy főtt tojás, egy szelet zsírszegény sajt, egy szelet teljes kiőrlésű kenyér.

6. nap

Reggeli: egy bögre paradicsomsaláta, egy szelet teljes kiőrlésű kenyér.
Ebéd: két töltött paradicsom.
Vacsora: egy bögre gyümölcsturmix.

7. nap

Reggeli: két szelet teljes kiőrlésű pirítós, egy paradicsom, egy bögre paradicsomlé.
Ebéd: 25 dkg paradicsomos brokkoli csőben sütve.
Vacsora: egy bögre tonhalsaláta paradicsommal.

Te kipróbálod a paradicsomkúrát?

Ezt is szeretjük