Nem leszel éhes, a kilók viszont leolvadnak rólad
4 kiló mínusz a fruktózdiétával
A diéta étrendje egyszerű és könnyen követhető, mégis nagyon hatásos.

Ez is érdekelhet

Aranytojást tojó tyúk - bemutatjuk a LUSH 2020-as húsvéti kollekcióját (x)

Tiszta lakás, ragyogó jókedv (x)

Nátha, megfázás, influenza, vagy a „legrosszabb“…. (x)

Törzshajlítás 1440-szer? Naponta?! (x)

Kert és erkély: a Te otthonod (x)

beauty and style

5 szépségtrükk, amire az arab nők esküsznek: sokáig fiatal marad tőle a bőrük »

Alessandra Ambrosio bikinis fotói elhozzák a nyár hangulatát: szexin pózol a szupermodell a kampányban »

Erősíti a hajat és természetes színezőként is szolgál: a diófalevél tea sok mindenre jó »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Kegyesek voltak az istenek vagy a sors - nevezzük, aminek akarjuk -, amikor egy évszakra időzítették a gyümölcsszezont a strandszezonnal. Így ha csak egyetlen hétvégéd maradt, hogy bikinikésszé formáld a tested, mindig kéznél vannak a vízhajtó, salaktalanító, karcsúsító csodaszerek: a gyümölcsök.

Vágj bele már pénteken a diétába egy könnyebb felvezető nappal, hétvégén pedig add át magad a sokféleképpen elkészíthető, zamatos, lédús gyümölcsök élvezetének, és kezdd négy kilóval könnyebben a következő hetet.

Fogyás könnyen és boldogan

A diéta étrendje meglehetősen egyszerű és könnyen követhető: lehetőleg egyél minden étkezés helyett gyümölcsöt. A lédús rostok átmossák a bélcsatornákat, így megkönnyítik az emésztést, és a lerakódott salakanyagoktól is megszabadítanak.

A bennük található vitaminok és ásványi anyagok biztosítják az anyagcsere kémiai folyamataihoz nélkülözhetetlen összetevőket, víztartalmuk pedig segít megszabadulni az elraktározott folyadéktól.

Bár a gyümölcsök nem tartalmaznak sok kalóriát, a bennük található fruktóz gondoskodik arról, hogy a vércukorszinted kiegyensúlyozott maradjon, így a diéta alatt sem érzed majd magadat fáradtnak vagy erőtlennek.

A plusz szénhidrátbevitelt lehetőleg kerüld el, illetve csökkentsd a minimumra, fehérjét azonban fogyassz bátran - így a kúra kevésbé terheli meg a szervezetedet és a zsír is könnyebben ég el, miközben az izmok nagyobb biztonságban lesznek.

Ha a gyümölcsök savtartalma miatt gyomorégést vagy émelygést észlelsz, rágcsálj el egy marék diót, mandulást, tökmagot vagy sótlan földimogyorót. Ezek a magnéziumban gazdag magok szintén jó hatással vannak az emésztésre és az anyagcserére, miközben a fölösleges gyomorsavat is megkötik.

Fogyás rostokkal

A vitaminok és az alacsony kalóriabevitel mellett a gyümölcsdiéta hatékonyságának alappillérét természetesen a rostok jelentik. Ha szeretnéd megtudni, miként befolyásolják az anyagcserédet, illetve hogyan képesek megszabadítani a fölösleges kilóktól, nézd meg videónkat, és hallgasd meg szakértőnk véleményét!

Mintaétrend

1. nap

Reggeli: egy bögre gyümölcssaláta idénygyümölcsből, egy evőkanál napraforgó, egy kis poharas natúr joghurt, egy bögre zöld tea.
Tízórai: egy marék mandula.
Ebéd: 10 dkg grillezett csirkemell, egy bögre grillezett gyümölcs.
Uzsonna: turmix egy pohár tejből, egy banánból és egy marék meggyből.
Vacsora: mentolos görögdinnye-saláta tetszőleges mennyiségben.

Fontos!
A diétát legfeljebb három napig tarthatod. Az adagok kiméréséhez használj 2 dl-es bögrét. A diétát várandós és szoptatós kismamák, tinédzserek, valamint daganatos és emésztőszervi megbetegedésben szenvedők nem alkalmazhatják. Mielőtt elkezdenéd a diétát, kérd ki háziorvosod véleményét.

2. nap

Reggeli: 10 dkg sovány túró, egy bögre bogyós gyümölcs, egy csipet fahéj, egy bögre zöld tea.
Tízórai: egy marék sótlan földimogyoró.
Ebéd: 10 dkg grillezett sajt egy bögre párolt gyümölccsel.
Uzsonna: fél grépfrút.
Vacsora: két teljes kiőrlésű gyümölcsös müzliszelet.

3. nap

Reggeli: egy szelet teljes kiőrlésű pirítós, egy evőkanál zsírszegény túró, egy őszibarack, egy bögre zöld tea.
Tízórai: egy pohár frissen facsart narancslé.
Ebéd: egy bögre párolt spárga egy bögre mentolos epersalátával.
Uzsonna: egy körte.
Vacsora: turmix egy pohár tejből és egy bögre málnából, egy csipet szegfűszeggel.

OLVASD EL EZT IS!

sarga paradicsom
  • paradicsom
  • diéta a tartós fogyásért

Tartós fogyás 3 hét alatt, koplalás nélkül

Ezt is szeretjük